Gå til innhold

Stygg jente som har sendt meg nakenbilder

Nstin

Anbefalte innlegg

Dette forumet skal ikke benyttes som formidlingskanal for slike bilder. Å spørre etter dem i tråden eller ved benyttelse av forumets pm system er ikke å anbefale, om man verdsetter tilgangen til forumet.

Trådstarter har sagt at han ikke vil formidle bildene til brukere av tråden, så det er ikke poeng i å spørre. Trådstarter kan godt sende meg en pm om brukere kontakter han og maser på han.

Reaksjon på dette innlegget skal ikke gjøres i denne tråden, slikt vil fjernes uten videre varsel. Ta det i så fall på pm. :)

For de som er interessert i nakenbilder:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
bart-simpson-4eog.jpg

Så, fortsett on-topic :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun velger jo selv om hun vil ta imot bildet eller ikke, så det er ikke ulovlig. Kreve penger gjør jeg bare fordi det skal svi litt i pengepungen også.

Lurer nesten på selv hvordan jeg kom opp i det. Jeg satte på cam for henne, så sa hun at hun ble så kåt og sånt. Da skrudde jeg av det og satt det aldri på mer. Hun maste og maste, til slutt så sendte hun de bildene. Men hun sendte de med så stort mellomrom at jeg ikke gadd å blokka. Fordi hver gang jeg fikk et bilde så, bare tenkte jeg:"neste gang så blokker jeg a". så ble det bare aldri noe av.

sendte hun bilder over msn eller mail.. det er en stor forskjell det altså.. Du spriker i forklaringen din herr Nstin

Lenke til kommentar
Hun velger jo selv om hun vil ta imot bildet eller ikke, så det er ikke ulovlig. Kreve penger gjør jeg bare fordi det skal svi litt i pengepungen også.

Lurer nesten på selv hvordan jeg kom opp i det. Jeg satte på cam for henne, så sa hun at hun ble så kåt og sånt. Da skrudde jeg av det og satt det aldri på mer. Hun maste og maste, til slutt så sendte hun de bildene. Men hun sendte de med så stort mellomrom at jeg ikke gadd å blokka. Fordi hver gang jeg fikk et bilde så, bare tenkte jeg:"neste gang så blokker jeg a". så ble det bare aldri noe av.

sendte hun bilder over msn eller mail.. det er en stor forskjell det altså.. Du spriker i forklaringen din herr Nstin

9155100[/snapback]

På mail, som jeg har sagt tidligere. Man kan vel blokke folk sin mail også?

Lenke til kommentar
Jeg tror vi alle kan bare droppe det med å sende bildene til mora....

9144359[/snapback]

Huh?, why not?

9144425[/snapback]

Fordi det er veldig slemt og han ødelegger livet hennes?

Bedre å bare slette bildene og blokke jenten. Hun har vært dum, men ingen fortjener å få sendt nakenbilder av seg til moren sin.

Lenke til kommentar

som jeg støtter 100%

Bedre å bare slette bildene og blokke jenten. Hun har vært dum, men ingen fortjener å få sendt nakenbilder av seg til moren sin.

9155780[/snapback]

Ikke bare slemt men litt tragisk også... Her har vi en 19 år gammel gutt og en like gammel jente, og han trenger hjelp av en "mamma" for å ordne opp i problemene, eller i det minste støtte fra noen småkåte forumdeltagere.... Som 19 år gammel og ikke minst mannfolk er det jo litt keit om man trenger mammaer fopr og ordne opp... Kanskje han burde ha gitt bildene til sin egen mamma ;)

Når det er sagt har trådtstarter jo vokst litt i mine øyne etterhvert... Bildene er så vidt jeg forstår enda ikke sendt, og siden de begge er myndige må de jo begge ta sin del av ansvaret...

Men grunnlaget for å starte en slik tråd her har jeg fremdeles ikke mye respekt for.... Er du 19 eller eldre bør du kunne fiske sånne problemer på egen hånd....

Ellers et utrolig godt innlegg av Geir Moderator som støttes 100% :)

Lenke til kommentar

Du har jo klart å misforstå alt du.

Poenget var å få henne i trøbbel. Og det hadde blitt gjort best ved å sende de til moren hennes.

Du vrir og vender på ord og meninger å prøver å få folk til å tru at det var et problem som jeg trengte hjelp til.

Eneste jeg ville ha hjelp til var å se om folka her syntes det var slemt nok eller for slemt.

Bruk hode neste gang du poster, så slipper du å poste så mye dumt

Lenke til kommentar
få a til å mastrubere på cam. Også brenner du hele sekvensen over på dvd med et cover som "blabla gone wild" med "Fint" cover. Send det til morra du.

9158087[/snapback]

Godt å vite at du i alle fall ikke er en kåt liten fjortis.....

Lenke til kommentar
Du har jo klart å misforstå alt du.

Poenget var å få henne i trøbbel. Og det hadde blitt gjort best ved å sende de til moren hennes.

Du vrir og vender på ord og meninger å prøver å få folk til å tru at det var et problem som jeg trengte hjelp til.

Eneste jeg ville ha hjelp til var å se om folka her syntes det var slemt nok eller for slemt.

Bruk hode neste gang du poster, så slipper du å poste så mye dumt

9156132[/snapback]

Du burde ha brukt hode for å se at dette var en dødfødt ide fra start av! Du burde bare sletta bildene og blokkert henne, om det var så fryktelig for deg (Noe jeg helt ærlig ikke tror det var)! Hvorfor skal du plutselig hevne deg over henne? Og hvorfor i allverden skal du ta saken i dine hender og gjøre det til ditt problem?

Som mangen andre har nevnt, du vet ikke hvordan foreldrene hadde reagert heller! Du vet heller ikke hvordan hun hadde reagert! For alt du vet kunne det endt i skambank eller selvmord! Nå gikk du ikke så langt, heldigvis!

At du har brukt så mye tid på noe så smått som dette er uforståelig for meg! Bruk tiden på noe fornuftig heller!

Det mest idiotiske av alt er at du legger vekt på at det skal være en "lærepenge"! Ikke fa£n om du hadde gjort dette om hun var skam deilig! Du hadde nok nappa i løken all night long! Du hadde hvertfall aldri lagt denne tråden, og du hadde nok mast om å få mer fra henne! Så med andre ord er det en straff for at hun ikke er fin nok for deg?

Det minner veldig om en skrytetråd som også en del har nevnt! Som jeg sa, jeg tror ikke du syns det var så gale som du skal ha det til! Du kunne sikkert spart deg for hele tråden, siden du inderst inne vet hva som er å gå for langt! Burde hvertfall vite det!

Lenke til kommentar

darkglow: jeg husker ikke hva jeg skulle skrive til deg og trn100 nå. men dere skriver på et forum kl 02:00 om natta. jeg kommer tilbake til dere når jeg er edriu. så jeg kan klare å si noe uten å glømme alt sånn som nå

Lenke til kommentar
Ikke at du kan bestemme det akkuratt. Men jeg sender jo de selvfølgelig ikke til noen.

9154903[/snapback]

Grunnen til at du ikke bør videresende bildene er at man aldri kan vite hva mottaker vil gjøre. Før man vet ord av det er bildene på full fart over nettet. Og det hadde blitt for jævlig for jenten, stygg eller ikke. (ikke at stygg har noen innvirkning.)

Lenke til kommentar
Ikke at du kan bestemme det akkuratt. Men jeg sender jo de selvfølgelig ikke til noen.

9154903[/snapback]

Grunnen til at du ikke bør videresende bildene er at man aldri kan vite hva mottaker vil gjøre. Før man vet ord av det er bildene på full fart over nettet. Og det hadde blitt for jævlig for jenten, stygg eller ikke. (ikke at stygg har noen innvirkning.)

9158801[/snapback]

men så kommer jeg aldri til å gjøre det heller :)

Lenke til kommentar
Bildene har hun sendt over mail. Og nå skal jeg dra på jobb om ca 15 min og da tar jeg med meg bildene å kjører opp på postkontoret å sender de i samme slengen.

Om jeg er slem eller ikke kan være det samme. Kanskje a lærer. Man sender ikke nakenbilder til villt fremmede og sier hvor man bor etterpå.

Edit: har forresten loggført msn samtalenene, så har mitt på det tørre

9144811[/snapback]

Hvorfor kan du ikke bli med ut å drekke idag, vennen? Kanskje får du se en naken jentekropp IRL :)

Sånn helt til slutt... DU ER SINNSYK!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...