Gå til innhold

Stygg jente som har sendt meg nakenbilder

Nstin

Anbefalte innlegg

Jeg skal være enig i at det er en gøyal tanke det å sende bildene, men selv hadde jeg aldri utført det. Som sagt vet du ikke hvorvidt hun har noen ustabile fedre som kan knuse kneskålene hennes, eller dine for den del. Hold deg unna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte ikke bildene til henne allikevel. Sendte heller et bilde av at jeg gir henne fingern og en notis der det står: "Dette er en lærepenge på hva som kan skje når du aldri gir deg med å sende bilder av deg selv naken, som jeg synes er veldig kvalmende."

Sendte det med oppkrav på 350 kroner så jeg tjente litt på det også, såpass fortjener jeg etter å ha sett de bildene jeg har sett.

Og for å oppklare:

* hu er 19

* jeg så ikke på alle bildene, men lot være å slette de

* hu fortjener dette virkelig, det var drapstruslene som fikk meg til å gjøre det. Og sunn fornuft til å ikke sende bildene til moren hennes

Men hun fortjente virkelig å være redd for at morra hennes skulle få se de. Og jeg syntes jeg fortjente de pengene :)

Edit: Jeg har slettet bildene, har de dog på utskrift. Men hun får aldri vite at jeg ikke har dem på pcen mer

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Betalte hun 350 kroner uten å vite innholdet i pakken? o_O

Hørtes særdeles merkelig ut.

9147584[/snapback]

Det får jeg jo ikke vite enda da, sendte de i dag. Og jeg fortalte hun at jeg kom til å sende de til morra hennes. men som sagt så endret jeg planene mine.

Lenke til kommentar
Du synes hun fortjener det fordi hun plager deg med bilder du ikke har lyst på, fordi hun ikke er pen nok? "Fortjener" stygge jenter å bli behandlet på den måten? Hva hvis jenta var pen da? Hadde du gjort det samme?

Naturligvis, du hadde jo heller funnet en fem-hundrelapp enn en 50-øring på gata (ironi).

Send bildene via mail og skriv noe som du mener er passende, dette skal ikke bli noe personlig heller (dvs møte dem) eller si til hun jenta at du sender dem til foreldrene hvis hun ikke slutter.

Skjønner ikke hvorfor dumhet alltid skal bli "belønnet" i disse dagene.

Lenke til kommentar
Og jeg fortalte hun at jeg kom til å sende de til morra hennes. men som sagt så endret jeg planene mine.

~

Sendte det med oppkrav på 350 kroner så jeg tjente litt på det også, såpass fortjener jeg etter å ha sett de bildene jeg har sett.

Farlig nærme blackmailing, eller er det berre meg?

Lenke til kommentar
Pics or it didn't happen!

9148152[/snapback]

Og jeg fortalte hun at jeg kom til å sende de til morra hennes. men som sagt så endret jeg planene mine.

~

Farlig nærme blackmailing, eller er det berre meg?

9148398[/snapback]

Hun velger selv om hun vil ha det bilde eller ikke.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal han ikke gjøre det? Er det bedre for moren og jenta at hun fortsetter å sende bilder av seg selv rundt om på nettet? Om Nstin hadde vært en idiot så hadde han lagt dem ut på nettet å sendt link til alle på forumet. Men ved å sende dem til mora, så tviner han henne til å ta en prat med datra (Som må være helt stein hakke dom), om at hun ikke skal gjøre sånn.

Win-win.

PS! Haha.

9144939[/snapback]

"Haha". Hvis hun skal lære noe av dette, så burde han heller ha sendt bildene adressert til henne med et notat der det står "Dette kunne like gjerne ha blitt sendt til din mor - eller en hvilken som helst annen person.". Da unngås eventuelle problemer med foreldrene, samtidig som hun forhåpentligvis ville ha lært av det.

Edit: Leste bare første side (eller... to første, har flere innlegg per side enn default). Innlegget mitt hadde mer eller mindre kommet fra før av.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun sendte deg de bildene....?! Du må jo ha sagt noe for at hun skulle gjøre noe så drastisk.... Kan jo bare håpe at hun lærer noe fra det, men det at du skal ha penger fra henne og truer med å sende dem til moren er litt drøy, men det er min mening. Jeg har sett mye ekkelt gjennom livet mitt, men jeg tar jo ikke å krever penger for at jeg har sett det.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle tatt penger for hvert ekle bilde jeg har sett på nettet, hadde jeg vært rik nå. Skal noe til å unngå ekle bilder når man tilbringer litt tid på diverse forums, humorsider, og nettsider av andre slag. Senest var det diverse lsøe kroppsdeler som var tema for bilder, etter at en spammer hadde hatt det gøy i kategorien for "Seksualitet" her på forumet.

Jenten har jo på mange måter påført denne situasjonen på seg selv. Men det betyr nødvendigvis ikke at man skal gjøre livet hennes jævlig av den grunn. Det er lov å tenke seg litt om her, og jeg er glad trådstarter ikke sendte disse bildene. Kun forumgudene vet hva som hadde skjedd om disse bildene hadde blitt sendt til foreldrene. Kanskje hadde denne jenten blitt banket opp til de grader. Det finnes nok av foreldre som gjør slikt.

Når det gjelder dette med å kreve penger for ikke å sende bildene til foreldrene, eller hva du nå krevde penger for utpressing. Du kan godt nekte for det og kalle det noe helt annet. Men faktum er at det er utpressing å kreve penger av noen får å la være å gjøre noe. Hvor vidt det er noe lurt å utpresse denne jenten er jo en sak i seg selv. Det er vel strengt tatt ikke lovlig, men slik er det med det.

Jeg lurer også litt på hvordan du greide å komme opp i denne situasjonen Nstin. Hvordan greide du det? Jeg tviler på at denne jenten bare plutselig begynte å sende nakenbilder av seg selv til mailen din. De fleste handlinger har et utspring i noe annet. Denne jenten var på kontaktlisten din, men hvorfor valgte hun akkurat deg? Men om man kommer opp i slike situasjoner der man får nakenbilder man ikke vil ha sletter man dem, og blokkerer mail-adressen disse bildene sendes fra. Enklere blir det ikke.

Lenke til kommentar
Når det gjelder dette med å kreve penger for ikke å sende bildene til foreldrene, eller hva du nå krevde penger for utpressing. Du kan godt nekte for det og kalle det noe helt annet. Men faktum er at det er utpressing å kreve penger av noen får å la være å gjøre noe. Hvor vidt det er noe lurt å utpresse denne jenten er jo en sak i seg selv. Det er vel strengt tatt ikke lovlig, men slik er det med det.

Jeg lurer også litt på hvordan du greide å komme opp i denne situasjonen Nstin. Hvordan greide du det? Jeg tviler på at denne jenten bare plutselig begynte å sende nakenbilder av seg selv til mailen din. De fleste handlinger har et utspring i noe annet. Denne jenten var på kontaktlisten din, men hvorfor valgte hun akkurat deg? Men om man kommer opp i slike situasjoner der man får nakenbilder man ikke vil ha sletter man dem, og blokkerer mail-adressen disse bildene sendes fra. Enklere blir det ikke.

9153975[/snapback]

Hun velger jo selv om hun vil ta imot bildet eller ikke, så det er ikke ulovlig. Kreve penger gjør jeg bare fordi det skal svi litt i pengepungen også.

Lurer nesten på selv hvordan jeg kom opp i det. Jeg satte på cam for henne, så sa hun at hun ble så kåt og sånt. Da skrudde jeg av det og satt det aldri på mer. Hun maste og maste, til slutt så sendte hun de bildene. Men hun sendte de med så stort mellomrom at jeg ikke gadd å blokka. Fordi hver gang jeg fikk et bilde så, bare tenkte jeg:"neste gang så blokker jeg a". så ble det bare aldri noe av.

Disse bildene skal IKKE videresendes på noen som helst måte så det kan du bare glemme.

9154159[/snapback]

Ikke at du kan bestemme det akkuratt. Men jeg sender jo de selvfølgelig ikke til noen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...