newme Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 lest goopguiden men lurer på om det er noe spesiellt ved bytte på bærbar??prøvde å få tak i isopropanol men da fikk jeg høre at jeg måtte ha "konsesjon" og politiattest!så har alkol blårens (2-propanol)funker den?? Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 lest goopguiden men lurer på om det er noe spesiellt ved bytte på bærbar??prøvde å få tak i isopropanol men da fikk jeg høre at jeg måtte ha "konsesjon" og politiattest!så har alkol blårens (2-propanol)funker den?? 9144054[/snapback] 2-propanol = isopropanol Lenke til kommentar
newme Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 lest goopguiden men lurer på om det er noe spesiellt ved bytte på bærbar??prøvde å få tak i isopropanol men da fikk jeg høre at jeg måtte ha "konsesjon" og politiattest!så har alkol blårens (2-propanol)funker den?? 9144054[/snapback] 2-propanol = isopropanol 9144104[/snapback] funker nok da Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Rediger første post og legg til "LØST" i tittelen så får kanskje noen andre hjelp i samme slengen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå