Crazy Attitude Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Trener stryke og har gjort det i litt over 1 år nå. Prøver å spise riktig og alt det der. Lager meg kylling, ris og hiver i meg havregryn rett etterpå.Spiser ikke samme hver gang etter trening, prøver å variere litt. Men føler at brystmuskelen rundt armhulen og øvre del av brystet ikke vokser så mye som jeg ønsker. Noen som kan komme med noen anbefalinger til øvelser som du selv har brukt som har hjulpet for deg ? Og gjerne kom med anbefalinger når det gjelder kosthold. Noe som ikke er for vanskelig å følge? Takk på forhånd Lenke til kommentar
kebaberdigg Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Trener stryke og har gjort det i litt over 1 år nå. Prøver å spise riktig og alt det der. Lager meg kylling, ris og hiver i meg havregryn rett etterpå.Spiser ikke samme hver gang etter trening, prøver å variere litt. Men føler at brystmuskelen rundt armhulen og øvre del av brystet ikke vokser så mye som jeg ønsker. Noen som kan komme med noen anbefalinger til øvelser som du selv har brukt som har hjulpet for deg ? Og gjerne kom med anbefalinger når det gjelder kosthold. Noe som ikke er for vanskelig å følge? Takk på forhånd 9144042[/snapback] Besøk doktoren vekst problemer i "høyre-brystmuskel" er et vanelig tegn på lungekreft. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Tviler sterkt på at det er lungekreft, og han har faktisk ikke sagt at høyre er større enn venstre . . . Det at brystet er lite ved armhulen kan vel være genetisk eller at du ikke har nok muskelmasse enda, og for øvre del av brystet kan du trene skrå benkpress, bra øvelse for øvre del av brystet. Endret 26. juli 2007 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå