Speeed Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Gjelder valg av bodykits.. hva er egentlig best av de som er laget av plastic mot de som er laget av glassfiber..? for meg lyser den grønne lampen ved glassfiberet.. men er litt usikker.. hva er fordel/ulempene med disse to? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Glasfiber tåler ingenting, plastikk tåler å smelle nedi. F.eks. de originale VR6-leppene til Golf som man får hos Møller er mye bedre enn billige glassfiberkopier. Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Glasfiber tåler ingenting, plastikk tåler å smelle nedi. F.eks. de originale VR6-leppene til Golf som man får hos Møller er mye bedre enn billige glassfiberkopier. 9144095[/snapback] oja.. noen flere som vil backe opp dette utsagnet? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er jo sant, glassfiber brekker som bare det.. P.s, kjører du orndtlig bil limer du ikke på plast rundt den for og gjemme den bort.. Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Det er jo sant, glassfiber brekker som bare det.. P.s, kjører du orndtlig bil limer du ikke på plast rundt den for og gjemme den bort.. 9144718[/snapback] jammen da så.. men skal vell ikke mye til for at plast kitet også brekker.. har en kompis som kjørte med plastikk bodykit. han skulle bare låne bort bilen til dama si som selfølgelig kjørte oppi siden på et gangfelt.. kom hjem med halv front :!: Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det kan nok sprekke, men jeg har slåt nedi med frontleppa mi flere ganger (i de der helvettes fartsdumpene). Blir bare litt småsår. Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Det kan nok sprekke, men jeg har slåt nedi med frontleppa mi flere ganger (i de der helvettes fartsdumpene). Blir bare litt småsår. 9146423[/snapback] men hvem selger kits av plastikk da? hadde planer om og velge den fra superstyling, men den er av glassfiber. Har leita etter et sted som selger litt fete fangere til e34. Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 plast er som regel mye dyrere også... hvilken bil skal du ha styling til? Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det kan nok sprekke, men jeg har slåt nedi med frontleppa mi flere ganger (i de der helvettes fartsdumpene). Blir bare litt småsår. 9146423[/snapback] men hvem selger kits av plastikk da? hadde planer om og velge den fra superstyling, men den er av glassfiber. Har leita etter et sted som selger litt fete fangere til e34. 9146802[/snapback] plast er som regel mye dyrere også... hvilken bil skal du ha styling til? Tipper det er BMW, siden han snakker om E34. Mest trolig 3-serie? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det kan nok sprekke, men jeg har slåt nedi med frontleppa mi flere ganger (i de der helvettes fartsdumpene). Blir bare litt småsår. 9146423[/snapback] men hvem selger kits av plastikk da? hadde planer om og velge den fra superstyling, men den er av glassfiber. Har leita etter et sted som selger litt fete fangere til e34. 9146802[/snapback] plast er som regel mye dyrere også... hvilken bil skal du ha styling til? Tipper det er BMW, siden han snakker om E34. Mest trolig 3-serie? 9149184[/snapback] E34 er da 5-serien fra 1988-1996. Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 så ikke at det stod e34 jeg..hehe er 5 serie det ja... er vel ikke akkurat en av de bilene som blir finere med styling akkurat Lenke til kommentar
rublings Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jo? Styling kan bli veldig fint på en slik, men ikke overdreven! Skal du ha styling på en e34, må det være pent og diskrè. Sølvfarget e34, med store, fine alu-felger og sota vinduer. Det er pent Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Er snakk om 5 serien ja.. syntes selv den kan bli like fin med et gromt kitt, som det også er fint når det er litt diskre.. For hadde sett meg ut denne frontfangeren.. men den er visst lagd av glassfiber.. så da ble jeg litt mer i tvil da.. Hva syntes dere om denne fangeren da? for heftig? frontfanger.bmp Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 den fangeren er faktisk noe av det støggeste jeg har sett på en bmw, men felgene var fin:) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 GRUSOMT! Sett på kantfelger, senk den og gi den en hellakkering. Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 GRUSOMT! Sett på kantfelger, senk den og gi den en hellakkering. 9154385[/snapback] riktig. det er rett og slett ikke bilen som klær plast. ser jo ut som en tupperware boks Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) hmm.. får kanskje vurdere en anna fanger da.. edit: noen da som vet om en bra side som selger et bra kit? bare kom med forslag liksom.. Endret 27. juli 2007 av Speeed Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 gromme felger, senking, sota ruter, et fett anlegg.... holder det... Lenke til kommentar
rublings Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 hmm.. får kanskje vurdere en anna fanger da.. edit: noen da som vet om en bra side som selger et bra kit? bare kom med forslag liksom.. 9156935[/snapback] Tuningsider, bare å begynne å lete Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 GRUSOMT! Sett på kantfelger, senk den og gi den en hellakkering. 9154385[/snapback] riktig. det er rett og slett ikke bilen som klær plast. ser jo ut som en tupperware boks 9155056[/snapback] Ja, det blir nesten som med epa (volvo).... men de er jo ikke fine uten styling heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå