Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Plastikk vs. glassfiber

Anbefalte innlegg

Gjelder valg av bodykits.. hva er egentlig best av de som er laget av plastic mot de som er laget av glassfiber..?

for meg lyser den grønne lampen ved glassfiberet.. men er litt usikker.. hva er fordel/ulempene med disse to?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Glasfiber tåler ingenting, plastikk tåler å smelle nedi. F.eks. de originale VR6-leppene til Golf som man får hos Møller er mye bedre enn billige glassfiberkopier.  :)

9144095[/snapback]

oja.. :whistle:

noen flere som vil backe opp dette utsagnet?

Lenke til kommentar
Det er jo sant, glassfiber brekker som bare det..

P.s, kjører du orndtlig bil limer du ikke på plast rundt den for og gjemme den bort..

9144718[/snapback]

jammen da så.. :p

men skal vell ikke mye til for at plast kitet også brekker.. har en kompis som kjørte med plastikk bodykit. han skulle bare låne bort bilen til dama si som selfølgelig kjørte oppi siden på et gangfelt.. kom hjem med halv front :!:

Lenke til kommentar
Det kan nok sprekke, men jeg har slåt nedi med frontleppa mi flere ganger (i de der helvettes fartsdumpene). Blir bare litt småsår.

9146423[/snapback]

men hvem selger kits av plastikk da? hadde planer om og velge den fra superstyling, men den er av glassfiber. Har leita etter et sted som selger litt fete fangere til e34.

Lenke til kommentar
Det kan nok sprekke, men jeg har slåt nedi med frontleppa mi flere ganger (i de der helvettes fartsdumpene). Blir bare litt småsår.

9146423[/snapback]

men hvem selger kits av plastikk da? hadde planer om og velge den fra superstyling, men den er av glassfiber. Har leita etter et sted som selger litt fete fangere til e34.

9146802[/snapback]

plast er som regel mye dyrere også... hvilken bil skal du ha styling til?

Tipper det er BMW, siden han snakker om E34. Mest trolig 3-serie?

Lenke til kommentar

9146423[/snapback]

9146802[/snapback]

plast er som regel mye dyrere også... hvilken bil skal du ha styling til?

Tipper det er BMW, siden han snakker om E34. Mest trolig 3-serie?

9149184[/snapback]

E34 er da 5-serien fra 1988-1996.

Lenke til kommentar

Er snakk om 5 serien ja.. syntes selv den kan bli like fin med et gromt kitt, som det også er fint når det er litt diskre..

For hadde sett meg ut denne frontfangeren.. men den er visst lagd av glassfiber.. så da ble jeg litt mer i tvil da.. Hva syntes dere om denne fangeren da? for heftig?

frontfanger.bmp

Lenke til kommentar
GRUSOMT!

Sett på kantfelger, senk den og gi den en hellakkering.

9154385[/snapback]

riktig. det er rett og slett ikke bilen som klær plast.

ser jo ut som en tupperware boks

9155056[/snapback]

Ja, det blir nesten som med epa (volvo).... men de er jo ikke fine uten styling heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...