Cycl0ps Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg testet dette kortet i benchmark og fikk 5868. For meg syntes det var litt drøyt lite. Hmm er det slik det skal være på MX serien ligger det rundt 5-6 tusen? Har jeg fått en helt almindlig result for mx kortene? Heldighvis får jeg meg et nytt snart. Specs under hvis det har noe og si fro testen da. Har det det egentlig? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 GF4MX440 er ikke noe kort man burde satse på når deg gjelder 3d. Du har fådd en så absolutt respektabel score med det systemet. Ta en tur innom www.futuremark.com og sammenlign. Da ser du om du har fådd en bra eller dårlig score. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 sier ikke mer en; Mx for users, Ti for gamers. eller jo, jeg kan jo også si at det heter GeForce4 Ti4600 (ikke Ge-Fore 4 4600Ti). og du har også lite ram, du burde oppgradere ram'en så fort som murlig om du vil spille nyere spill. Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Ja jeg vet... Takker og bukker og neier.. Jeg skal oppgradere ram'en men jeg tror jeg venter til 512 brikker eller noe.. Vet ikke.. Vi ser hva jeg gjør.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå