Losh Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 har ett problem her... Jeg vil dele det trådløse nettverket til denne bærbare pcen då (har 2 trådløs nettverkskort på den stasjonere og, men de får så ekstremt dårlig signal og denne får "utmerket", viss noen vet hva dette skyldes, kan dere gjerne si det (er sikkert bare de trådløse kortene som er dårlige, men SÅ dårlige? er sikkert maks 15 meter til senderen :S) ihvertfall, når jeg har tatt i en TP kabel mellom de to dataene, høyre trykker jeg på "trådløs nettverkstilkobling" og på egenskaper -> Avansert og "tillat andre nettverksbrukere å koble seg til gjennom denne datamaskinens internett-tilkobling" men når jeg velger der og trykker "ok" kommer det bare opp: "det oppstod en feil mens deling av internett-tilkobling ble aktivert. Deling av internett-tilkobling kan ikke aktiveres. det er allerede konfigurert en LAN-tilkobling med IP-adressen som kreves for automatisk IP-adressering" Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Lenke til kommentar
Losh Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 ingen som kan helpe (år og dag siden jeg spurte no håper det er greit at jeg "dobbelposter" ) Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 har ett problem her... Jeg vil dele det trådløse nettverket til denne bærbare pcen då (har 2 trådløs nettverkskort på den stasjonere og, men de får så ekstremt dårlig signal og denne får "utmerket", viss noen vet hva dette skyldes, kan dere gjerne si det (er sikkert bare de trådløse kortene som er dårlige, men SÅ dårlige? er sikkert maks 15 meter til senderen :S) ihvertfall, når jeg har tatt i en TP kabel mellom de to dataene, høyre trykker jeg på "trådløs nettverkstilkobling" og på egenskaper -> Avansert og "tillat andre nettverksbrukere å koble seg til gjennom denne datamaskinens internett-tilkobling" men når jeg velger der og trykker "ok" kommer det bare opp: "det oppstod en feil mens deling av internett-tilkobling ble aktivert. Deling av internett-tilkobling kan ikke aktiveres. det er allerede konfigurert en LAN-tilkobling med IP-adressen som kreves for automatisk IP-adressering" Noen som vet hvordan jeg fikser dette? 9143912[/snapback] Hei! Du må sørge for at du Krysset TP-kabel mellom bærbare pc'n og stasjonære pc'n. Det er veldig viktig. Deretter Går du inn på "avansert" inn på "egenskaper" til trådløsekoblingen. Der velger du at du skal dele trådløsekoblingen din. Håper det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå