Badeand_83 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Heisann Har en Nokia N80 som har fått litt juling Så det er blitt en god del stygge riper/bulker på stort sett hele telefonen. Er det mulig å få tak i nytt "hus" til innmaten slik at den ikke ser ut som den er blitt kjørt over? Telefonen fungerer som en drøm ellers, og jeg er kjempefornøyd med den, så det er så synd at det mindre pene utseendet dens skal ødelegge gleden Noen som vet? Mvh Espen Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Disse har stort sett deksler og ekstrautstyr til de fleste telefoner. Bla til mobilteilbehør -> Nokia -> deksler -> N80 så kan du velge og vrake. OBS! Sendes fra Danmark, så vær litt forsiktig med tollgrenser og slikt når du bestiller. Lenke til kommentar
Badeand_83 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Takker for hurtig svar :!: Men er dette komplette "skall" eller hva man skal kalle det, eller er det kun selve fronten til telefonen? Lenke til kommentar
Badeand_83 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Kikka litt og fikk egentlig svaret da Men det var en genial side Takketakk Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jepp, har bestilt mye derfra. Pusser opp telefonen min etter et års bruk vanligvis (heller det enn å ha den i en sånn traust bæreveske og greier), og da kjøper jeg derfra. Tollgrensa går på 200 kr, sånn i tilfelle du ikke visste det. De skal bare ha 20,65 kr i frakt og ekspedisjon per pakke de sender, så det lønner seg fort å dele opp bestillingene litt. Lenke til kommentar
Badeand_83 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Høres kjempebra ut Blir knall å få en strøken mobile igjen Men hvordan fungerer det hvis man bestiller for over 200,-? Får man en ekstra regning i posten eller noe da? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg fikk først brev fra posten om at de kunne fortolle for 85 kr. Når pakka kom da så måtte jeg betale de 85 kr for å få den ut på posten. Husker ikke om jeg betalte momsen der eller om jeg fikk faktura på den. Det var ihvertfall siste gang jeg kjøpte for over 200 kr.. Kjøpte for 230 kr inkl frakt, altså rett over 200 kr i varer og de kosta meg tilsammen med frakt, toll og norsk moms 367,50 kr. Hadde jeg delt pakka i to hadde det tilsammen kostet 250,50 kr husker jeg.. Lenke til kommentar
Badeand_83 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Ah Godt forslag. Litt vanskelig å få alt i 200,- pakker, da det ene chassiet jeg trenger koster 269 pluss frakt, men det overlever jeg sikkert :!: :!: Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ah Godt forslag.Litt vanskelig å få alt i 200,- pakker, da det ene chassiet jeg trenger koster 269 pluss frakt, men det overlever jeg sikkert :!: :!: 9148882[/snapback] :!: Ja, da kan det fort bli utfordrene! Men da er det jo ikke vits å stappe mer i den pakka, så slipper du ihvertfall å betale moms på mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
Badeand_83 Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Dere som har bestilt fra denne siden, hvor lang leveringstid har dere erfart at det tar før sakene dere bestilte ligger på posten til henting? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ei ukes tid maks. Som regel omtrent 5 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå