Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jeg elsker en norsk pike men hva jeg gjore

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Gjest Guest

Hej

Jeg er ikke fra Norge! Jeg prover aa laere norsk. Jeg er Fransk/Sveitsisk.

Saa beklager daarlig norks!

Men saken er at jeg liker en norsk pike veldig mye. Vi traff hverandre paa nett. vi prater godt i lag.

Hun har kjaerste. De bor i lag i snart, men hun sender mailer hvor hun skriver hun ikke sikker.

Men vil fordi hun onsker a prove.

Jeg er velig glad i henne. Hun kom i sommer til landet mitt(uten kjaereste). Vi var ikke mye i lag. Men jeg fikk bestemt meg for at det er hun jeg vil ha. Kanskje gifte meg med henne.

Men burde jeg komme til Norge? Burde jeg spørre henne?

Vil hore fra Norske hvordan dere reagerer. Fikk "teksten" fra en annen norsk venn og sa jeg kunne prove her.

Jeg kan lese norsk godt sa dere kan bare svare pa norsk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil komme til Norge. Du håper på å få hun som kjæreste. Hun har allerede kjæreste her.

Eh.. Du bør iallefall spørre hun om det er en god ide at du kommer.

Du vil gifte deg med henne, men dere har ikke vært så mye sammen..

Ka er det de sier på den reklamen? Skeptisk.

Ta å snakk med hun og spør hun hva hun syns.. Du sa jo at dere prater godt ilag.

Lenke til kommentar

Guest:

Du bør jo kanskje prate med henne og høre om hun syns det er en god idé at du

kommer til Norge og treffe henne.

Men bare prøve og ikke "presse" henne til noe.

Lykke til! :)

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Det skader aldri å spørre, er enig i at du ikke må virke for påtrengende. Med andre ord, prat om det men prøv å ikke pushe hennes til en avgjørelse, men la henne velge selv :) det kan nok ta tid, hun trenger nok å tenke over det.

Gifte deg med henne? Den var mer skeptisk :o Som regel er man sammen i flere år før man i det heletatt forlover seg...

Lenke til kommentar
Det skader aldri å spørre, er enig i at du ikke må virke for påtrengende. Med andre ord, prat om det men prøv å ikke pushe hennes til en avgjørelse, men la henne velge selv :) det kan nok ta tid, hun trenger nok å tenke over det.

Gifte deg med henne? Den var mer skeptisk :o Som regel er man sammen i flere år før man i det heletatt forlover seg...

9151406[/snapback]

Støttes fult ut, men du kan jo prøve og bli sammen med henne, vist hun har lyst da.

Lenke til kommentar

hmmm, dama er i frankrike nå !

edit; Tror ikke du skal chille litt da? For å si det sånn, kommer det en franskmann på besøk her etter hun har komt hjem blir det gaul og kjøttkaker.. og tipper typen til hun du er på jakt etter ville følt det samme..

Endret av r0zie
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...