skylinepower Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Synes dere også at mary kate og ashley olsen var finere får når de ike hadde all den sminken? Det synes jeg iallefal! Synes du? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg synes de er fine uansett! Men har du bilder som kan vise forskjell? Skjønner ikke helt hva du mener her.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Øverste er uten sminke for det meste og det nederste er slik du bruker sminke nå... Finere får ja? BTW, fines det noe forum om bare de på nettet? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Jeg er faktisk litt enig med deg.. de var penere før.. Men de sminke greiene går vel endel på mote.. jenter sminker seg annerledes for hvert år.. bare å google litt så finner du fansite med forum! Endret 25. juli 2007 av Rasch Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Det der virker som en gammel side! Og forumet virker ikke Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Sjekk ut avataren min. Den er fra den beste eraen deres. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 HA HA very funny, NOT! Men hvordan kan an få det fan klubb forumet opp da ? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg bekymrer meg litt over at du har startet 2 tråder om Olsen-tvillingene Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 hmm, usikker på hva tittelen på denne tråden skal bety "olsen twins var finere får med mindre sminke ja!?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå