Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg vil si det, men er det galt?

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del, nei! Vent til du virkelig elsker henne (det merker du). Det er det øyeblikket du innser "WOW".. Du kommer til å merke det, og ingen som er 15år (no offence) tror jeg er i stand til å elske noen!

Selvom da jeg var 15år sa at jeg elsket ei jente, vi var sammen i over et år, men tror nok aldri jeg elsket henne da..

Lenke til kommentar
For all del, nei! Vent til du virkelig elsker henne (det merker du). Det er det øyeblikket du innser "WOW".. Du kommer til å merke det, og ingen som er 15år (no offence) tror jeg er i stand til å elske noen!

Selvom da jeg var 15år sa at jeg elsket ei jente, vi var sammen i over et år, men tror nok aldri jeg elsket henne da..

9285991[/snapback]

Fjortisser tar altfor lett på sterke ord som "hate" og "elske" osv. I den alderen hører man "Kjempeglad i deg!" fra personer man møtte for fem sekund siden, og ordet "elske" blir omslynget i tillegg om man blir betatt av UTSEENDE.

Mange i litt senere alder kan også ha problemer med å skille mellom "betatt" og "forelsket". :)

Lenke til kommentar
Det du opplever nå er forelskelse :love:

Man blir helt i himmelen og kjenner magen løper løpsk med deg.

9286529[/snapback]

Ingen kan elske noen over Nettby uansett, det er vell problemet..

Kom deg på byen anonyme gutt :tease:

9305717[/snapback]

Joda man kan "elske" noen over Nettby. Kanskje ikke på samme måte som du elsker noen, "å elske" er en individuell sak. Når jeg sier jeg elsker været, er det på en helt annen måte en når jeg sier "jeg elsker deg" til kjæresten. :)

Endret av loathsome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...