loathsome Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Oh God som jeg kjenner meg igjen i denne tråden. Go 15 års forelskelser. 9279361[/snapback] Hadde slike i 13-års alderen jeg. Aahh, det var tider Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du bør heller si at du liker henne. Elske, var noe drøyt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 For all del, nei! Vent til du virkelig elsker henne (det merker du). Det er det øyeblikket du innser "WOW".. Du kommer til å merke det, og ingen som er 15år (no offence) tror jeg er i stand til å elske noen! Selvom da jeg var 15år sa at jeg elsket ei jente, vi var sammen i over et år, men tror nok aldri jeg elsket henne da.. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det du opplever nå er forelskelse Man blir helt i himmelen og kjenner magen løper løpsk med deg. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 For all del, nei! Vent til du virkelig elsker henne (det merker du). Det er det øyeblikket du innser "WOW".. Du kommer til å merke det, og ingen som er 15år (no offence) tror jeg er i stand til å elske noen! Selvom da jeg var 15år sa at jeg elsket ei jente, vi var sammen i over et år, men tror nok aldri jeg elsket henne da.. 9285991[/snapback] Fjortisser tar altfor lett på sterke ord som "hate" og "elske" osv. I den alderen hører man "Kjempeglad i deg!" fra personer man møtte for fem sekund siden, og ordet "elske" blir omslynget i tillegg om man blir betatt av UTSEENDE. Mange i litt senere alder kan også ha problemer med å skille mellom "betatt" og "forelsket". Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det du opplever nå er forelskelse Man blir helt i himmelen og kjenner magen løper løpsk med deg. 9286529[/snapback] Ingen kan elske noen over Nettby uansett, det er vell problemet.. Kom deg på byen anonyme gutt Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Det du opplever nå er forelskelse Man blir helt i himmelen og kjenner magen løper løpsk med deg. 9286529[/snapback] Ingen kan elske noen over Nettby uansett, det er vell problemet.. Kom deg på byen anonyme gutt 9305717[/snapback] Joda man kan "elske" noen over Nettby. Kanskje ikke på samme måte som du elsker noen, "å elske" er en individuell sak. Når jeg sier jeg elsker været, er det på en helt annen måte en når jeg sier "jeg elsker deg" til kjæresten. Endret 18. august 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå