Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg vil si det, men er det galt?

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg vil si til ei jente at jeg elsker henne men jeg er redd at hun blir sint/skuffet/lei seg...

bør jeg si det? har ikke anelse om hva hun synes om meg...

snakker sammen av og til på MSN og nettby.....

Vi er 15 år gamle begge to

takk, alle som svarer! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil si til ei jente at jeg elsker henne men jeg er redd at hun blir sint/skuffet/lei seg...

bør jeg si det? har ikke anelse om hva hun synes om meg...

snakker sammen av og til på MSN og nettby.....

Vi er 15 år gamle begge to

takk, alle som svarer!  ;)

9143555[/snapback]

Nei, for all del, ikke si at du elsker henne. Ikke til noen jenter at du "elsker" dem, før du faktisk er sammen og er seriøse. I ditt tilfelle så kommer du til å skremme henne vekk. Prøv heller å bli bedre kjent med henne, har du truffet henne irl?

Lenke til kommentar

Er du virkelig sikker på hva å elske noen betyr? Hvordan tror du det føles etter å ha bodd med drømmedama i ett år. Og fortsatt synes hu er drømmedama? Vil tro du har andre følelser for henne da, enn det du har akkurat nå. La det ligge, det kommer alltids naturlig når det passer seg.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_*
Er du virkelig sikker på hva å elske noen betyr? Hvordan tror du det føles etter å ha bodd med drømmedama i ett år. Og fortsatt synes hu er drømmedama? Vil tro du har andre følelser for henne da, enn det du har akkurat nå. La det ligge, det kommer alltids naturlig når det passer seg.

9143637[/snapback]

hmm... forklar litt bedre..

Lenke til kommentar

Du sier du har pratet av og til med henne på MSN/internett.

Du vet ikke engang hva hu synes om deg.

Jeg er rimelig sikker på at du ikke er helt klar over betydningen av å si at du elsker en person, for det høres ut som du <bare> rett og slett er betatt av dama. Å si til dama at du elsker hu, uten videre, vil bare skremme hu.

Det jeg prøver å si er: Hvis du har funnet drømmedama, og har bodd med henne en god stund, og fortsatt synes hu er drømmedama. Og du vet hu har sterke følelser for deg. Så vil jeg tro du har ett annet syn på hva det vil bety å elske noen, enn den følelsen du har i dag. For den er rett og slett ikke i nærheten...

Endret av LOOM
Lenke til kommentar

Du kan vel egentlig ikke si at du elsker henne. Men det hadde jo sikkert gått an å si f.eks. "jeg tror jeg begynner å bli forelsket i deg" eller noe i den duren. Men det er vel lurere å begynne med noe mykere, som at du syns hun er en grei person

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...