MadRos Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 hello, jeg komm hjemm fra ferien i går og fant ut at jeg fikk brev om inntak, men fristen var ute for uke siden, kom bare inn på førstevalget, og bak på arket står det at man mister plassen vis man ikke svarer innen fristen, er veldig bekymret nå , tror dere at man kan gjøre noe med det? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Sorry, men tror du er fux00red na. Det er nok en grunn til at laererene sier at det er veldig viktig at ihvertfall noen svarer pa brevet man far, evnt svarer pa internett. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Dette var veldig dumt av deg. Slike ting er viktig å følge med på. Gjelder tross alt fremtiden din. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 damn, dette er det værste Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 hadde ikke vært for den teite armen som jeg brakk mens jeg var i tyrkia, hadde jeg sikker vært hjemme mye lenger før Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 hadde ikke vært for den teite armen som jeg brakk mens jeg var i tyrkia, hadde jeg sikker vært hjemme mye lenger før 9143572[/snapback] Jeg fikk melding om inntak på mobil(som alle?), og svarte samme dag i Hellas. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 hmm rart jeg hadde registrert min nummer men fikk aldri noen melding Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Man får ikke beskjed noen plass om når man får det brevet. Første gang vet man ikke når det skal komme, Andre gang man skal få lapp vet man når man fikk den forrige året, og den kommer ca samme tid. Jeg fikk sms fordi jeg registrerte mobilnr mitt. Når du da har vert på ferie en stund og ingen hjemme kunne ha informert deg om brevet så er du nok fucked. Kontakt skolen du søkte på og forklar situasjonen så går det nok fra for 2. inntak er ikke gjort enda tror jeg. Så sjangsen er nok der. Er man på ferie og venter et slikt brev så få noen til å ta inn posten og åpne brevet og svare for deg, eller sende passord og kode til deg så du kan få svart. Så det her er jo egentlig din egen skyld mener jeg. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 søkte andre år på medier og kommunikasjon Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 så tror noen av dere at jeg har en sjanse for å komme inn nå? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 så tror noen av dere at jeg har en sjanse for å komme inn nå? 9143623[/snapback] Kontakt skolen så fort som mulig, Evt inntakskontoret for skolen er det vel ingen som er på nå. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Er det andreåret det er snakk om ville jeg vært lang mindre bekymret. Sjansene for at noen skulle ha søkt seg til din skole fra en annen er ikke veldig store. Men de er der, selvfølgelig. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 ok, skal sitte og ringe i morgen, håper jeg kommer inn Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 er ikke helt sikker på dette men mener jeg las i avisen at de som ikke hadde svart skulle få en sjanse til... Er ikke helt sikker ... men tror det går bra Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 håper virkelig det, jeg var ganske dum som ikke tenkte på dette, men jeg trodde ikke at man skulle svare , trodde man skulle bare søke, fikk ikke vite noe sånt av læreren Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 jeg søkte andre året 9143763[/snapback] Ja det har jo ikke noe å si 1. året og 2. året er jo fortsatt ikke samme lærer. Nytt år, Ny lærer. Så du har ingen lærer før skolen begynner, men samma det. Du kommer nok inn. Pleier som regel å gå bra. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Diversee irrelevant er slettet. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ring til inntakskontoret og forklar situasjonen. Har hatt flere venner som har klart det samme, og det har alltid ordnet seg. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Vil kansje hjelpe og få en legerklæring på ambruddet/syk på det tidspunktet som det skulle svares på. kan kanskje hjelpe deg i å overbevise inntakskontoret at du ikke kunne svare grunnet eksterne grunner. Kan være en gyldig grunn til ikke å ha få svart. Endret 26. juli 2007 av Lugmeister Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Vel, jeg går ut i fra at lærer/rådgiver har sagt det mer enn 10 ganger før ferien (jeg vet at vår har det): Svar i tide! Hvis du skal på ferie, legg inn forhåndssvar på nettet. Få naboen til å svare for deg. IKKE glem å svare! Sry, eneste måte du kan komme inn er hvis den aktuelle skolen fortsatt har ledige plasser (er jeg ganske sikker på). Men, du kan jo kanskje være heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå