Ferchie Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 heisann! Jeg skulle gjerne fått oppdatert driverne til mitt g15 tastatur.. Jeg kjøpte tastaturet for vel et år siden, emn det er ennå ikke kommet oppdateringer ifølge keyboard profiler. Stemmer dette? Hvor kan jeg få tak i nye drivere? Lenke til kommentar
kebaberdigg Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 heisann! Jeg skulle gjerne fått oppdatert driverne til mitt g15 tastatur.. Jeg kjøpte tastaturet for vel et år siden, emn det er ennå ikke kommet oppdateringer ifølge keyboard profiler. Stemmer dette?Hvor kan jeg få tak i nye drivere? 9143488[/snapback] DRIVER HER: http://drivers.softpedia.com/get/JOYSTICK-...-Keyboard.shtml Og hvem i satan er han på bildet xD ? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Hehe det er nok meg! ^^ Med syk grimase hehe Lenke til kommentar
dioX Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 kanskje jeg skal legge inn på tastaturet mitt og da (har sitti siste 4mnd uten og lagt inn driver'ne) Lenke til kommentar
Intern Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Vurdert å lete på Logitech sine hjemmesider? Link. <- Der kan dere også velge Vista om dere bruker det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg er skikkelig elendig til å finne meg frem på den siden, leta men fant ikke! takk skal du ha intern! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå