Gå til innhold

Hundehold og slakteavfall.

Anbefalte innlegg

I går var jeg på besøk hos en bekjent som er hjemme på ferie. Siden sist han var hjemme har han fått seg nabo. Denne naboen holder hunder.

Jeg ble bedt med på en spasertur der denne karen har hundene sine fordi min kamerat hadde lyst å vise meg noe. I ett tre rett utenfor der hundene rekker har denne naboen hengt opp slakteavfall fra reinslakteriet der han jobber. (Jeg ønsker å presisere at denne mannen ikke har noen tilknytning til reindrift.)

Så nå grubler jeg litt.. hva kan meningen være med å gjøre sånt? Jeg legger ved ett bilde som viser hvor ekkelt det ser ut. Legger det skjult så sarte sjeler ikke ser det ved en feiltakelse.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, så utrolig sykt :!:

9145089[/snapback]

Ja, ikke sant? Finner ingen fornuftige forklaringer. Kan mannen være gal? Er det forresten lov å henge slakteavfall sånn? I tillegg har han slengt noen knokler og bein rundt omkring. Alt ligger utenfor hundenes rekkevidde. Merkelig..

Lenke til kommentar
Ja det må eg si. Merkelige greier? Kan det være en merkelig gammeldags måte å få hundene interrisert i jakt etter slike dyr?

Aldri hørt om noe slikt?  :dontgetit:

9148118[/snapback]

Om han vil ha dem int. i jakt etter sånne dyr her i området er det en tabbe.. Fins bare "tamrein" her og fjellfinnene er ikke så veldig glade i hunder som jager rein, blir fort uten hunder da..

Nei, jeg klarer ikke å finne noen logiske forklaringer. Det var vel også derfor jeg fant på å spørre her.

Lenke til kommentar
Han skal sikkert koke det snart, så har han bare hengt det der midlertidig. Mange syns det er fin veggpryd.

9155172[/snapback]

Ja. Det må det vel være. Han skal koke det og henge det opp. Ellers har jeg vært inne på om tanken kan være å lokke bjørn dit. Er minst en som lusker i områdene her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...