Anathema Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Heisann, Var og tittet på en Honda Accord 1996 model i sted, og det så ut som en veldig fin bil. Problemet med den var at den hadde litt rust i hjulbuene bak. Dette er noe jeg kommer til å måtte få has på om jeg kjøper bilen, så i den anledning lurer jeg på hvor jeg kan kjøpe nye hjulbuer, og hva dette vil koste meg. Mvh Anathema Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Send bilen på service, verksted o.l Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Herregud, nei - det hadde kostet en formue. ;p Ringte til Mekonomen i dag, de kunne bestille opp nye hjulbuer til 1250,- stk, så da er det i boks. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 accord ruster mye, sjekk grundig Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Ja vi fant litt bittelittegran rust forran ved innsiden av motorrommet, og en ca cm lang rustflekk i ene dørkarmen (1x1 cm) men disse er jo forsåvidt greie å ordne. Understell osv vet jeg ingenting om, men vet du Mekker'n om det pleier å være katta i sekken her? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Se under bilen, hamr løst på bærende kosntrusjoner. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Ok, jeg har ikke mye peiling på bil, men har med meg folk som har litt peil. Så det går ann å bare stikke hodet under, eller må det jekkes opp her? Har vurdert å sende den inn til en NAF test eller lignende, men det blir brått 1000 kroner ut vinduet.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ok, jeg har ikke mye peiling på bil, men har med meg folk som har litt peil. Så det går ann å bare stikke hodet under, eller må det jekkes opp her? Har vurdert å sende den inn til en NAF test eller lignende, men det blir brått 1000 kroner ut vinduet.. 9150647[/snapback] Ta bilen på bukk og se ordentlig, Naf test kan nok i de fleste tilfeller spare deg for mange tusenlapper kontra at du hiver de ut av vinduet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå