Gå til innhold

feil med min htc s710, får ikke slått på

Anbefalte innlegg

klarte faktisk å få htc'en min litt fuktig for et par dager siden.

eneste jeg får frem på displayet nå er tre fargegraderinger med rød, grønn og blå med litt tekst som ikke gir så mye mening....

noen som har opplevd dette før?

when I insert the battery pack in the back, the screen automatic shows me a picture of three color gradients. Red to black, green to black, and blue to black.

I can't turn it on. The picture just stays the same no mather what I do.

there is some text in front of the gradients:

"Vox ONBL 1.15.0000"

"Wifi LG"

"CPLD - 04"

"IU"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er langt ifra noen ekspert på dette her, men den skjermen du har fått opp er den såkalte "Bootloader" skjermen. Det er vel derfra du kan flashe inn nye ROM'er osv... Så mulig det tyder på at ROM'en har blitt ødelagt på et vis?

Jeg ville ha prøvd en hard reset, og hvis det ikke fungerte så ville jeg ha prøvd å flashe inn ROM'en på nytt.

Lenke til kommentar

Hva legger du i at du fikk den litt fuktig? For å få mest mulig teknologi inn i en telefon, må komponentene være små. Og siden de er små, så er de også veldig ømfindtlige for statiske spenninger. Derfor er det heller ikke så rart at en telefon som 3310 eller lignende tålte mye mer enn de fleste av dagens telefoner gjør, fordi den ikke masse teknologi sammenpresset inni seg.

Jeg tror at det kan være ROM-brikken din eller en annen enhet som har med software i telefonen som kan ha tatt kvelden.

Dekkes ikke noe av garantien, prøv for all del innbo- eller resiseforsikring før du gir opp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...