Gå til innhold

har du dårlig kondis?

Lufen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det at jeg jobber i posten og har Bergen omdelings STØRSTE rute (går halve Nordnes) til vanlig gjør at jeg har noenlunde kondis. Må ha det for å traske ca tre timer dagen i høyt tempo for å levere ut både små og store "bill's" (dvergene er tyngre enn du tror ;) )

Trener en del utenom og da, og har to unger som holder meg på tå hev. Men pc'en bidrar nok ganske bra til å trekke ned idealkondisen ;)

Lenke til kommentar
Var ute å fisket i dag og fikk testet kondisen (Tungt å gå på isen med skaresnø) og den var helt ok den, musklene derimot verker som fa1 nå. Man kan ikke sammenligne kondis og styrke, en kan være sterk som juling og ikke greie å jogge mer en et par kilometer.
Fikk du noe da? Driver og fisker en del eg og.
Lenke til kommentar
Vel, det at jeg jobber i posten og har Bergen omdelings STØRSTE rute (går halve Nordnes) til vanlig gjør at jeg har noenlunde kondis. Må ha det for å traske ca tre timer dagen i høyt tempo for å levere ut både små og store "bill's" (dvergene er tyngre enn du tror ;) )

Trener en del utenom og da, og har to unger som holder meg på tå hev. Men pc'en bidrar nok ganske bra til å trekke ned idealkondisen ;)

Bor du på nordnes? bodde der før på den ene bedehuset i midten. De tre hvite husene vet du like ved akvariet og havforskningsinsttitutet.
Lenke til kommentar

Får alltid fisk jeg ;), men i går kom jeg meg ikke ut på favoritt plassen. Dessuten så var turen mer beregnet på en ren familie tur med grilling av pølser osv. Så den store fangsten uteble. Hva er det du pleier å fiske etter da? Selv så fisker jeg mye etter gjedde og abbor.

Lenke til kommentar

Bor du på nordnes? bodde der før på den ene bedehuset i midten. De tre hvite husene vet du like ved akvariet og havforskningsinsttitutet.

Nei, bor der ikke, men leverer post der. Er det Norndesbakken,Nordnesgaten eller Bretterne du refererer til?

Lenke til kommentar

Joa. Har nok dårlig kondis ja... Var dårligst i klassen - blandt gutta.

Trener ikke nå, men syklet daglig til og fra skolen, og om mulig 2-4 mil i tillegg - om dagen.... Men det er to år siden. Fikk god utholdenhet av det. Gjorde godt å sykle... Kanskje jeg burde begynne igjen :-?

Lenke til kommentar
Jeg trenger et par ganger i uka.. Vil ikke si at jeg har en dårlig kondis..

Jeg vil begynne med squash. Det ser ganske kult ut =)

Bare å begynne å spille squash det. Er en bane ikke så langt fra hvor du bor :)

Har faktisk prøvd med det meste. Alt fra Fotball, Tennis, Håndball, Svømming, Kampsport ol. Nå har det vert litt slappt, men skal begynne med vektløfting nå snart - hjelper kanskje ikke så mye på kondisen.

Ellers sykler jeg også en del, løper også - akk, igjen mindre enn før.

Slik er livet. Jeg har ikke problemer med kondisen så hvorfor klage? Kan være noe at jeg kan presse noe ekstremt. Hadde aldri problemer å løpe forrert på i klassen sammen med de som trener fotball 7 ganger i uka :p

Anyway. Det viktige er å gjøre det en har lyst å gjøre.

Og quarkey igjen: Neste gang vi tar en kjøretur kan du springe etter :) Da får du god kondis ;)

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Slik er livet. Jeg har ikke problemer med kondisen så hvorfor klage? Kan være noe at jeg kan presse noe ekstremt. Hadde aldri problemer å løpe forrert på i klassen sammen med de som trener fotball 7 ganger i uka :p

Virker som meg det. Selv om jeg har Astma og slike ting så vil jeg ikke inrømme at jeg er i dårligere form en de andre. Og derfor presser jeg meg sinsykt. Er liksom som at jeg er for dum og vite mine grenser.

Gjør det bare omkring 10ganger i året da. (Vi løper vell langdistanse i gymmen 10ganger)

Lenke til kommentar

Får alltid fisk jeg ;), men i går kom jeg meg ikke ut på favoritt plassen. Dessuten så var turen mer beregnet på en ren familie tur med grilling av pølser osv. Så den store fangsten uteble. Hva er det du pleier å fiske etter da? Selv så fisker jeg mye etter gjedde og abbor.

Pleier å fiske etter alt som har med lakse familien å gjøre. Gjedde fisket vi til høsten og det er en gøy fisk å få men fisk blir ikke så store her i bergen. Fikk en 16kg's laks i gaular vassdraget i sogn og fjordane. Ellers er rekord for sjø ørret 7kg og 5kg for gjedde. Det er meg og svogeren som er lakse frelst og fisker når han har fri.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...