Gå til innhold

har du dårlig kondis?

Lufen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, buss til skolen i 3 år. Og ingen idrett... :roll:

Kan vel si at jeg hadde _desidert_ dårligst kondis på ungdomskolen, også av jentene!

Men nå har jeg blitt tvunget til å sykle 6 kilometer til og fra skolen hver dag, så det bedrer seg nok litt.

Lenke til kommentar

Etter jeg begynte å kjøre til skolen daglig (kan heller ikke sykle til den skolen jeg går på da :roll: ) har nok kondisen gått litt ned, men jeg kommer fort inn i rytmen igjen - jeg kan med stor sikkerhet jeg ligger nok på topp på ihvertfall gamleklassen i kondis 8)

Lenke til kommentar

Tja, etter å ha gått fra første > tredje etasje i en bygning, er jeg svimmel som bare det, og sliter med å holde meg på beina. Trenger jeg å si mer? Driver ikke med noe fysisk aktivitet utenom 1 gymtime i uka. Tror jeg må begynne å trene snart, ellers så gror jeg fast i stolen her :(

Lenke til kommentar

Var ute å fisket i dag og fikk testet kondisen (Tungt å gå på isen med skaresnø) og den var helt ok den, musklene derimot verker som fa1 nå. Man kan ikke sammenligne kondis og styrke, en kan være sterk som juling og ikke greie å jogge mer en et par kilometer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...