Lufen Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 mange av de som bruker pcen mye har dårlig kondis har du ? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 ja, jeg tror jeg faktisk kan skryte av å ha klassens dårligste kondis, men ikke utholdenhet tror jeg. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 ja ... ja det har jeg .... men har aldri vert dårligest i klassen eller no ... Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hmmm, buss til skolen i 3 år. Og ingen idrett... Kan vel si at jeg hadde _desidert_ dårligst kondis på ungdomskolen, også av jentene! Men nå har jeg blitt tvunget til å sykle 6 kilometer til og fra skolen hver dag, så det bedrer seg nok litt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Går/sykkler skolen. Eller er det ingen idrett på meg. Bare sittups og armhevinger på kvelden før jeg legger meg. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Etter jeg begynte å kjøre til skolen daglig (kan heller ikke sykle til den skolen jeg går på da ) har nok kondisen gått litt ned, men jeg kommer fort inn i rytmen igjen - jeg kan med stor sikkerhet jeg ligger nok på topp på ihvertfall gamleklassen i kondis 8) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 har bedre kondis enn dere ! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 i kveld må jeg huske å trene med vektene mine. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Kondisen smakte nå godt, så jeg regner med den ikke var dårlig? Bare synd de slutta å selge den.... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Tja, etter å ha gått fra første > tredje etasje i en bygning, er jeg svimmel som bare det, og sliter med å holde meg på beina. Trenger jeg å si mer? Driver ikke med noe fysisk aktivitet utenom 1 gymtime i uka. Tror jeg må begynne å trene snart, ellers så gror jeg fast i stolen her Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Har ganske god kondis. Sykler ganske mye, jogger endel med hunder og andre mennesker. Har ikke noe problem med å løpe en mil hvertfall Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Eg tror at eg har uten tvil den dårligste kondisen her. Men eg tror faktisk at eg er en av de sterkeste her også. Pumpet en del før men nå er det ikke ofte eg gidder å pumpe. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Vil nok ikkje seie at eg har direkte dårleg kondis. Trenar ikkje den så mykje no som før (dreiv aktivt på langrenn), men eg er mykje ute i naturen både sommar som vinter. Så eg drista meg til å seie at eg er over gjennomsnittet... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Man kan vel si det sånn ja.... Lenke til kommentar
Neo Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Driver med en del fysisk aktivitet, som f.eks klatring, squash og litt innebandy, men har ræva kondis noe som jeg alltid har hatt. Tror det er medfødt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Driver med en del fysisk aktivitet, som f.eks klatring, squash og litt innebandy, men har ræva kondis noe som jeg alltid har hatt. Tror det er medfødt. Kan ha med viljen din også. Hvor mye du er villig til å gi alt. Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 kunne mann måle kondis på en skala fra en till hundre ville jeg vært mellom 3,4 - 3,5... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 har bedre kondis enn dere ! Vi som bruker pc har en meget bra kondis i fingrene og i reva Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Var ute å fisket i dag og fikk testet kondisen (Tungt å gå på isen med skaresnø) og den var helt ok den, musklene derimot verker som fa1 nå. Man kan ikke sammenligne kondis og styrke, en kan være sterk som juling og ikke greie å jogge mer en et par kilometer. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 4 i krøppsøving. Ikke dårlig for en som aldri har drevet idrett, alltid mopedert/tatt buss til skolen, og sitter på ræva hele dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå