litenfyr Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hey. jeg har en sata disk og en IDE disk. det som er problemet er at sata disken viser seg ikke på min datamaskin. men den viser seg i enhetsbehandling. noen som veit hva problemet er? noen som veit om en løsning? -Litenfyr Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Ja. Du må lage en partisjon og så må du formatere disken. Lenke til kommentar
litenfyr Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Ja. Du må lage en partisjon og så må du formatere disken. 9143184[/snapback] Okei. takk for raskt svar. men hvordan lager man en partisjon? hvordan formaterer man disken hvis den ikke vises i os? -litenfyr Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 om det er xp du bruker: høyreklikk på min datamaskin -> behandle -> diskbehandling -> velg den nye disken og høyreklikk på den -> opprett partisjon. følg veiviseren. anbefaler at du velger hurtigformatering, da vanlig formatering tar evig lang tid, og er ganske meningsløst i dette tilfellet uansett. Lenke til kommentar
litenfyr Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 om det er xp du bruker: høyreklikk på min datamaskin -> behandle -> diskbehandling -> velg den nye disken og høyreklikk på den -> opprett partisjon. følg veiviseren. anbefaler at du velger hurtigformatering, da vanlig formatering tar evig lang tid, og er ganske meningsløst i dette tilfellet uansett. 9143275[/snapback] tusen takk janis . du har svaret til alle mine problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå