greigster Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 har WinXP Home edition på en 1.8Ghz Dell-pc.. har fungert fint inntil for ca. 2 måneder siden.. hele pc'en fryser opp (starter først med FreeSurfer FS20 får 'NotResponding'.. dette går videre til ethvert program som kjører.. til slutt må jeg bare holde av-knappen inne til maskinen slår seg av (ca. 10sek). -når jeg skrur på pc'en igjen har klokken resatt seg til kl. 1200.. -dersom jeg stiller klokken igjen skjer det samme .. -dersom jeg ikke stiller klokken..går det bra en lang tid (dager) før det skjer igjen.. følgende har jeg gjort: -Virus-scannet pc'en med Norton Antivirus 2002 - nyeste liveupdated -prøvd å lage en ny bruker (i tilfelle det var min gamle bruker som laget problemene). -har også gått gjennom registryen og defrag'et den ofte.. alt uten hell.. -det virket en stund med den nye brukeren .. men nå har den startet å gjøre det samme igjen -er det noen som har noen gode forslag før jeg reinstallerer hele dritten? t.g Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 prøv å formatere hele systemet - mye ordner seg etter det... Lenke til kommentar
greigster Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 joda.. men jeg vil gjerne prøve å unngå å formattere og starte med blanke ark!.. -har altfor mye gøy på hdd'en for at jeg skal gjøre det uten å prøve alt annet først! mvh T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå