Slurt-is Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hei alle sammen! Jeg har en sykkel jeg gjerne ville hatt en sidevogn, enten bare for å ha skoleting / annen type ting i den. Om en person skal sitte i den blir det kansje litt tungt å sykle, men det hadde vært kult å ha muligheten. Jeg har en Felt Flying Machine, og det hadde vært virkelig kos om jeg fant en matchende sykkelen min: Finnes det sidevogn til sykkel i det heletatt, og helst en som matcher litt? Takker for svar Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Det skulle jeg gjerne gjort om jeg hadde hatt både verktøyene og kunnskapen til å lage noe slikt, men det har jeg desverre ikke Lenke til kommentar
pertm Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Noe jeg kom over på en side for en liten stund siden Her har du en sidevogn på sykkel http://www.rei.com/product/753239 Den er ikke akkurat billig og det er ikke designet for noen større enn et lite barn opp til omtrent 30 kg. Da er vel kanskje sykkelvogn billigere alternativ Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Haha, fet sykkel, sikkert morsomt å sykle til skolen med en sidevogn^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå