dandel58 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Heisann! Jeg har et VELDIG stort problem.. Instalerte MSN Live Beta 8,5.. Ja vet Beta er dritt men gjorde det.. Det funket bra.. men etter noen mnd så plutselig kunne jeg ikke koble opp på msn lengre.. den begynnte å starte opp når den følte for det og tilslutt ble alt helt dødt.. Toøogmed den gamle windows messenger fungerer ikke.. har slettet og instalert om igjen.. tilogmed prøvd gamle versjoner, men de vil ikke instaleres fordi de sier det er en nyere versjon på pcen selvom jeg har slettet alt fra systemet.. hva gjør jeg for at det skal funke? har kjørt antvirus, defragmentert, oppdatert alt.. hjelp! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Hmm.. I slike tilfeller kan formatering være en ide? Det er endel arbeid, men det funker på alt! Dessuten har du jo Webmessenger om du absolutt ikke vil formatere og ingen her kan hjelpe.. Endret 25. juli 2007 av Rasch Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Du kan også prøve aMSN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå