Jarmo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Jeg har ingen 9223614[/snapback] Værsågod ps. Fikk meg årets latter med denne tråden.. Endret 7. august 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
hiper Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 En venn av meg opplevde nesten det samme, men han fikk innovasjon. Sitter han, jeg og mange andre utover nattetimene på ventrilo. Plutselig hører jeg "FAAAAAAAAAAEEENNNN!!!" Han hadde da 4 innsekter inne i skjermen som gikk hversin vei. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Aldri hatt bugs i skjermen, men det ligger en drøss i lampa som står å lyser på andre siden av rommet. Gla jeg skrur av skjermen først jeg. Å kjøp ei lampe som kan lyse opp rommet, gjerne regulerbar... De går etter sterkeste lyskilden. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Værsågod ps. Fikk meg årets latter med denne tråden.. 9223676[/snapback] Trøtt som jeg er - og etter å ha lest denne tråden, begynte jeg faktisk å lure på om denne rakkeren hadde tatt seg inn i skjermen ^^ Lenke til kommentar
G Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Her er ett "sannsynligvis" ennå vanligere fenomen: Fluelort på utsiden av skjermen. En sommer hvor det var ekstra mye fluer la jeg merke til at det kom flere og flere gjennomsiktige runde små prikker/flekker på skjermflaten. Innsekter trenger å kvitte seg med forskjellige avfallstoffer som de ikke kan bruke, og jeg er nokså sikker på at dette kom fra fluene som hadde lekt seg på skjermflaten i de mange timene hvor jeg ikke jaget dem vekk. Det var ikke noe særlig væske i flekken, så de er ganske harde men og kan skrapes vekk med en negl. Hvilket rensemiddel (-metode) fungerer best mot fluelort på flatskjermer, uten å gjøre skade? Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Haha 9222405[/snapback] Det der var en bug ja..Nei har fått en jeg også 9222426[/snapback] serriøst, når jeg så de to postene rett etter hverandre så ble jeg faen meg livredd.. hopper bokstavelig i stolen min her! øynene mine gikk jo automatisk mot det som beveget seg, trodde nesten var en invasjon av bugs Lenke til kommentar
Deluxe_REborn Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kanskje mulig å få blåst vekk fluen på et vis gjennom luft gangene på toppen eller bak eller under av skjermen. Vet ikke hvordan den ser ut, men skulle tro at med trykkluft hadde problemet løst seg... Lenke til kommentar
kloining Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hihi. En kamerat av meg fikk også en flue inni LCD-skjermen, men han presterte å trykke på skjermen hvor den var, så det ble bare en stor, svart flekk Trikset med å skru av skjermen, og sette en lampe ved siden av skjermen bør funke. Er vel himmel for en flue å kunne gå på et lysende "gulv" Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Bikja mi hadde klart å sette seg fast bak 22" skjermen min. så faen meg en schvær svart prikk over hele skjermen. hater den rottweileren ass!! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kanskje den legger egg der inne så man får en skikkelig "skjermsparer" til slutt.9223368[/snapback] Huff... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Får prøve å lokke den ut med en sukkerbit eller noe da vettu! Hehe Lenke til kommentar
mungo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Bla bla bla... Hvilket rensemiddel (-metode) fungerer best mot fluelort på flatskjermer, uten å gjøre skade? 9223776[/snapback] Hvordan rengjøre LCD-skjermer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Til dere som sipper over noen få pixler har jeg lyst til å ta bilde av min skjerm med helt hvit bakgrunn, "prepare for shock". (Den har bare vært min i noen måneder, den var sånn når jeg fikk den....) Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvilket rensemiddel (-metode) fungerer best mot fluelort på flatskjermer, uten å gjøre skade? Dette stoffet, som selges overalt for tiden, fungerer veldig godt. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kanskje den legger egg der inne så man får en skikkelig "skjermsparer" til slutt.9223368[/snapback] Huff... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9224105[/snapback] Her kom det enda flere... Halvparten av denne tråden burde vel blitt flyttet til humor delen av forumet :!: Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Til dere som sipper over noen få pixler har jeg lyst til å ta bilde av min skjerm med helt hvit bakgrunn, "prepare for shock". (Den har bare vært min i noen måneder, den var sånn når jeg fikk den....) 9224292[/snapback] Jeg er prepared, men ser ikke noe.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvilket rensemiddel (-metode) fungerer best mot fluelort på flatskjermer, uten å gjøre skade? Dette stoffet, som selges overalt for tiden, fungerer veldig godt.9224301[/snapback] Elkjøp vet å ta seg betalt. Her er den samme 34% billigere og her er andre varianter som er ennå billigere. Ellers så kan man jo bare bruke en linseklut/brilleklut fuktet med vann. Men vær forsiktig på innsiden av LCD-panelet uansett hva dere bruker. Det kan være spesielle myke belegg der som lett kan ødelegges. Halvparten av denne tråden burde vel blitt flyttet til humor delen av forumet :!:9224306[/snapback] Ja, jeg ble litt usikker på hvilken kategori denne tråden egentlig lå i. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Til dere som sipper over noen få pixler har jeg lyst til å ta bilde av min skjerm med helt hvit bakgrunn, "prepare for shock". (Den har bare vært min i noen måneder, den var sånn når jeg fikk den....) 9224292[/snapback] Jeg er prepared, men ser ikke noe.... 9224345[/snapback] Hmm... Hvor ble det av kameraet mitt....? Kan ikke finne det, bilde kommer, jeg lover. Pc'en er forsåvidt lik den i avataren, så den har nok vært med på mye rart. Endret 7. august 2007 av micke090 Lenke til kommentar
azreel Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 bump av admins for denne topicen?:o jaja. Hvem liker ikke insekter nu for tia. Hadde et lignende problem for et par år tilbake på en gammel CRT skjerm. Jeg løste problemet med å kaste ut dem gamle CRT skjermen på dynga, slå denn i stykker med en slegge og siden kjøpe en ny LCD skjerm. (PS! Det med slegga er det som får ut frustrasjonen!) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Simen1, vær så snill og utrydd litt av kolonien din, veldig slitsomt at hele forumet strekker seg. Du vet jo allerede hva du skal bruke av midler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå