Martin.F Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Her er min bug... >< http://i8.photobucket.com/albums/a19/-Sazuke-/DSC02420.jpg Endret 6. august 2007 av Martin AF Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Du kunne prøve å sette alle lys-gamma osv innstillinger på max, og deretter slå skjermen fort av og på mange ganger.. hvis du er heldig fremkaller du kanskje et eplepsianfall som i bestefall vil resultere i at artifacten din går amokk og spretter ut i nedre hjørne. rett ved klokka.. Du kunne også prøve å helle en halvflaske brennevin nedover skjermen.. burde være mer enn nok for å få flua såpass døddrukken at den får lyst til å gå en liten.. kremt.. sjekkerunde .. deretter kan du åpne en av favorittene fra pr0n-mappa di, og dra filmen/bildet sakte ut fra skjermbildet.. hvis du ikke har fått en liten homoflue har du nok gode sjangser for at den følger etter bildet og dermed ut av skjermen Lykke til Oppdater oss om hvordan det går hele tiden 9222226[/snapback] lal , trodde jeg nesten hadde en bugXD Haha 9222405[/snapback] Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Haha 9222405[/snapback] Sverger, du skremte livsskiten ut av meg med den der ass. Satt og lurte på om noen av flekkene på skjermen min er fluer eller skit, så plutselig beveger noe på seg. Fikk sjokk da ass Lenke til kommentar
klb Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Mulig at den blir tiltrukket av det sterke lyset og varmen fra skjermen. Prøv å slå av skjermen en stund og ha på en annen sterk lyskilde i rommet, kanskje den tror gresset er grønnere der og bailer ut fra skjermen din. ;D Lenke til kommentar
neari Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) haha ;D har 5små raringer i min skjer, er nok døde siden de har campet på samme plass i snart 1 år ;D Endret 7. august 2007 av neari Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Min Dell 2405 har heldigvis ikke fått slike plager, men skjønner at Acer leverer en skikkelig digital "flue i suppa" her ja Endret 7. august 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 hmmm, kan man ikke presse på skjermen slik at dyret blir skremt og flytter på seg litt? Da kan man jo "styre" den ut av skjermen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kanskje den legger egg der inne så man får en skikkelig "skjermsparer" til slutt. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Utrolig hvordan bugs fasinerer oss. 9221951[/snapback] mhm, de er merkelige. følger altid etter lys, satt ei natt på pc`n, også hørte jeg "zzzzztpang" da var det en liten møll som fløy inni vifta mi Stakkaren blei rivd i filler 9221965[/snapback] Jeg fikk en svær gønn gresshopee inn i vifta mi da! Satt og plukka gugge og grønne skall fra PCen min etterpå Og en jeg kjenner fikk en flaggerus på skjermen Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 håh! Nå fikk jeg en kjempeidè! Skru av skjermen din, og sett ei lita lommelykt mot skjermen! Da vil krypet gå mot lyset Og så styrer du den ut av skjermen Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er må gå på garantien eller noe,er vel ikke meningen at en skjerm til over 6000 skal bli hjem for små insekter Det blir jo det samme som at det "må" gå på garantien at en fugl bæsja på jakka mi.. det dekkes ikke. 9142990[/snapback] er vel ikke det samme.. vist du hadde kjøpt ei dyr jakke og funnet ut at det var fugle bæsj på den før du kom ut at butikken, ville vel du ha klaget?! Trådstarter sier no at insektet var i skjermen når han fikk den. (vist jeg ikke missforsto) Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 bæste innlege hittil på hw trur æ har sotte og flirt i 1 time snart... Lenke til kommentar
knut_arild Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ganske underholdene detta ja:D Hehe Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hehe, litt morsomt dette. Håper dere som har bugs får fjernet de Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg har ikke hastverk med å fjerne de tre jeg har. Det er litt koselig også. Noen har akvarium, jeg har insektarium. Når vinteren kommer dør de allikevel og detter ned i bunn - der jeg ikke ser dem. Så det er jo et utpreget sesongfenomen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 så du er ikke den eneste som har opplevd denne type bugs. 9142973[/snapback] Hah, good one Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er må gå på garantien eller noe,er vel ikke meningen at en skjerm til over 6000 skal bli hjem for små insekter Det blir jo det samme som at det "må" gå på garantien at en fugl bæsja på jakka mi.. det dekkes ikke. 9142990[/snapback] Om du klarer å få fuglebæsj på innsiden av jakka di så bør du revurdere måten du bruker jakken på. Hadde flua sittet frampå skjermen skulle jeg vert enig med deg. Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 9222405[/snapback] HAHA! Satan du skremte dritten ut av meg med den der! Trodde seriøst det var en ekte bug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå