Lukilock Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Utrolig mange som er innom denne tråden etter at den kom opp på HW.no Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hahaha Beste jeg har lest!. Drittflue Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det her må være den mest leste tråden. 168 stker på en tråd? 57 brukere, 109 gjester og 2 anonyme. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Dette var jo interessant. Nettopp sitti å klappa mygg og fluer her sjøl ettersom vinduet er oppe. Skjermlyset tiltrekker dem, det er sikkert. Selv med god belysning ellers i rommet. Vil ikke ha bugs i samsungskjermen min også!. Løpe å lukke vindu. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har en slik "bug" i min skjerm (MacBook Pro) også, men kan ikke huske at den har beveget seg. Konkluderer med at mitt tilfelle er et avlangt støvkorn. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 over 300 som leser denne tråden nå "hei hei alle sammen" Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Utrolig hvordan bugs fasinerer oss. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Utrolig hvordan bugs fasinerer oss. 9221951[/snapback] mhm, de er merkelige. følger altid etter lys, satt ei natt på pc`n, også hørte jeg "zzzzztpang" da var det en liten møll som fløy inni vifta mi Stakkaren blei rivd i filler Endret 6. august 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Utrolig hvordan bugs fasinerer oss. 9221951[/snapback] mhm, de er merkelige. følger altid etter lys, satt ei natt på pc`n, også hørte jeg "zzzzztpang" da var det en liten møll som fløy inni vifta mi Stakkaren blei rivd i filler 9221965[/snapback] Good riddance! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Merkelig, på bildet ditt viser det windows xp.. som ikke er så kjent for mange bugs, hadde det vært vista hadde det nok vært 10-20 fler ja Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Så digg når bugs faktisk lar seg finne! Rett foran nesa på deg. Slippe debugge i timesvis Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Vent til sp3, kanskje buggen er fiksa då XD Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Merkelig, på bildet ditt viser det windows xp.. som ikke er så kjent for mange bugs, hadde det vært vista hadde det nok vært 10-20 fler ja 9221991[/snapback] Haha Vista blir jo bedre med tid da EDIT: LOL, 236 brukere leser denne tråden. Endret 6. august 2007 av Farnsworth Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Påtide å gladpakke skjermen! Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Prøv innboforsikringa? Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 utrykket "bugs" kommer jo opprinnelig fra da datmaskinene var så store at insekter inni dem faktisk var et problem, og lagde problemer, så det er jo dette her som virkelig er bugs Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 har hørt om en som hadde samme problem:p satt på ventrilo og plutselig begynte han å le av en flue inni skjermen.. vet ikke hva han gjorde tou Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 utrykket "bugs" kommer jo opprinnelig fra da datmaskinene var så store at insekter inni dem faktisk var et problem, og lagde problemer, så det er jo dette her som virkelig er bugs 9222072[/snapback] litt off-topic men... http://www.klynch.com/archives/000025.html som en kan se fra bildet, "first actual bug...", altså kan det se ut som om de brukte dette ordet om feil før dette også... har hørt at det stammer fra et stykke av William Shakespeare, men om det er sant er jeg ikke sikker på... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 252 bruker(e) leser denne tråden (157 gjester og 2 anonyme brukere) :!: Noen bilder av bugs, takk... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Du kunne prøve å sette alle lys-gamma osv innstillinger på max, og deretter slå skjermen fort av og på mange ganger.. hvis du er heldig fremkaller du kanskje et eplepsianfall som i bestefall vil resultere i at artifacten din går amokk og spretter ut i nedre hjørne. rett ved klokka.. Du kunne også prøve å helle en halvflaske brennevin nedover skjermen.. burde være mer enn nok for å få flua såpass døddrukken at den får lyst til å gå en liten.. kremt.. sjekkerunde .. deretter kan du åpne en av favorittene fra pr0n-mappa di, og dra filmen/bildet sakte ut fra skjermbildet.. hvis du ikke har fått en liten homoflue har du nok gode sjangser for at den følger etter bildet og dermed ut av skjermen Lykke til Oppdater oss om hvordan det går hele tiden Endret 6. august 2007 av Hagr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå