Scotty Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Vil gi litt ros til Vendur.no sin kundeservice. Sendte mail, gikk ned og stekte et egg, og vips, der var det et godt og fyldig svar. Kan like så godt legge ut mailen her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fra: Runar Totland <[email protected]> Sendt: 25. juli 2007 22:21:43 Du la rabattkoden inn i feil felt, det er litt missvisende på websida så det er forståelig. Det er eit lite felt på siste side denne skal legges inn i. Eg har satt den til refundert, slik at ordren ikkje kjem som salg hos oss. Det er kun for min egen del slik at rekneskapet blir riktig. Den skulle gått i posten idag, men eg har den liggende her enda. Går i posten i morgen tidelig. Mvh Runar At 22:28 25.07.2007, you wrote: Hei. Ser på orderen min at den er refundert. Vil det da si at den ikke blir sendt? Evt hva har skjedd? Har ikke fått noen beskjed om dette. Har kjøpt med gavekort nr ----------, på 200kr. Valgte også Forskuddsbetaling, Norge da dette var eneste muligheten, alt annet var 'betal nå', men altså det er jo ikke det jeg ville. Slik står det på ordre: Ordre #---------------- (Refundert) 20/07/2007 Åpen gavekort: 1f1a3d 21/07/2007 Til plukking 25/07/2007 Sendt The comments for your order are Automatic order update notification. 25/07/2007 Refundert Mvh Scott. Endret 25. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå