eriksn Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hei. Jeg finner ingen andre på nettverket som er satt opp her. Er tilkoblet nettverket, lyset blinker på nettverkskortet, kan dele filer etc. Men, jeg finner ingen andre på nettverket, og ingen finner meg.. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Er det DHCP på nettverket? Har du isåfall satt innstillingene på nettverkskortet til å motta IP automatisk? Om det ikke er DHCP, har du satt fast IP adresse? Om du har brannmur aktivert, prøv å deaktivere den. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hei. Jeg finner ingen andre på nettverket som er satt opp her. Er tilkoblet nettverket, lyset blinker på nettverkskortet, kan dele filer etc. Men, jeg finner ingen andre på nettverket, og ingen finner meg.. 9142594[/snapback] Hvis dere kan dele filer, så kan maskinene kommunisere. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 *snip* 9142905[/snapback] Tror han mener at han kan dele filer, ikke at dette indikerer at han er tilkoblet nettverket, men om de kunne dele filer med hverandre så tviler jeg på at denne tråden hadde blitt opprettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå