Gå til innhold

Når får vi cashback på Nikonobjektiv?

Anbefalte innlegg

Mellom 1. april - 30. juni 2007 hadde Canon en Kampanjeperiode på en rekke ting.

Blandt annet et 24mm 1.4 som på JP ga deg 1200 tilbake rett i foret.

Mange Canon objektiv hadde dette.

Hvor blir det av Nikon. Så vidt jeg vet har Nikon et jubileum i år, og foruten flashback som var latterlig, håner de oss ytterligere med cashback på Nikon d40 serien.

Vil Nikon bli oppfattet som seriøse og at vi får se litt profft utstyr?

Eller skal de legge seg på en linje for husmødre og besteforeldre?

Noen som vet noe?

Noen som jobber i Nikon Norge her?

Latterlig fra Nikons side så langt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"...håner de oss ytterligere med cashback på Nikon d40 serien."

Er det et "hån" å ha cashback på "inngangsbilletten" til Nikon? Virker ganske strategisk spør du meg.

Jeg synes Nikon hadde en ypperlig blitz-kampanje.

Flott at Canon ga tilbake 1200kr på 24mm f/1.4, men vi snakker faktisk om et objektiv som koster 12k på Fotovideo. 10% avslag er ikke akkurat Tilbudet Som Overskygger Alt.

Endret av egeulf
Lenke til kommentar

Vil Nikon bli oppfattet som seriøse og at vi får se litt profft utstyr?

Eller skal de legge seg på en linje for husmødre og besteforeldre?

Latterlig fra Nikons side så langt...

9142503[/snapback]

Hva er seriøst med å droppe prisen på profft utstyr som markedet er villige til å betale for?

Bundling av startpakker er genialt.

Lenke til kommentar
Latterlig fra Nikons side så langt..
Ja, så utrolig latterlig at de gir et godt tilbud :roll: Man kan ikke forvente at man alltid får gode tilbud på akkurat det man selv ønsker å kjøpe. Da hadde det ikke vært kalt tilbud, da hadde det vært normalen.

Og hvis du føler at Nikon "håner" deg personlig ved å ha gode tilbud på ting som ikke er av interesse for deg, så er det ærlig talt ikke Nikon som har et problem. Sorry, men det er bare sånn det er.

Lenke til kommentar
Jeg forstår Øyvind egentlig. Føler Canon sin cashback kampanje dekket ett mye større kundegruppe, der de fleste kunne finne noe av interesse, mens Nikon sitt fokuserer kun på nybegynnere som aldri har eid Speilrefleks før.

9173884[/snapback]

Ja, jeg forstår også at man kan bli skuffet når man ikke får gode tilbud på det man selv ønsker, men å kalle det latterlig og et hån at Nikon faktisk gir noen et godt tilbud, blir feil.

Hva hvis Nikon ikke hadde gitt noen tilbud til noen overhodet... hadde reaksjonen vært like sterk da? Jeg tror ikke det.

Lenke til kommentar

Jeg vurderte i lang tid canon foran nikon, pga cashback. Heldigvis for nikon har jeg store og stygge hender, så endte opp med D80.

Hadde nikon hatt cashback ville jeg ikke vurdert canon engang (sorry canonfans :) )

Men det å ha tilbud på startpakker er en særdeles god måte å kapre førstagangskjøpere før canonspøkelset kommer å tar de.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...