pellekake Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hepp, Moderns gamle maskin skal oppgraderes noe, og jeg vurderer nytt skjermkort for å få bedre ytelse i Vista. Hovedkortet har 1.5V AGP4x og jeg lurer på om jeg kan kjøre AGP8x kort i denne sloten. Finner ikke lengre noen 4x kort på markedet (iallefall ikke i nettbutikkene). Jeg forstår selvsagt at jeg kun vil oppleve AGP4x ytelse, men NVidia gforce2 mx400 kortet med 64MB minne som modern har nå sparker ikke akkurat lua av presten.. Noen erfaringer? Er det andre begrensninger jeg bør tenke på? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg tror ikke det finnes et x8 kort som drar full nytte av båndbredden. Så du taper nok ikke noe særlig, sett at det går an å gjøre det slik da. Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Fungerer helt fint, kjører mitt radeon 9800pro agp 8x i mitt gamle msi hovedkort med agp 4x i gamle pcen min Endret 26. juli 2007 av night_mare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå