Mephistopheles Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 I dag har eg vore på sjukehuset og opplevd noko av det største eg kan tenke meg: Ei ultralydsundersøkjing i veke 20 av svangerskapet. Har sett bilete frå bror min og kona sine undersøkjingar, men aldri klart å sjå for meg kor mykje dei kan fortelja. Før no. Der eg tidlegar kun har sett utydelege konturar i svart/kvit, fekk eg i dag sjå liv. At eg fekk sjå alt live på skjerm har nok forsterka inntrykket. Men det synet: Mitt kjøt og blod, trygt i magen på mi kjære. Ein liten utvekst mellom beina på underet fortalde oss at det var snakk om ein gut. Tårene spratt, eg kjende meg meir i live enn nokongong, til trass for at me hadde venta ei jente. Eg var vitne til det nokon kallar eit mirakel, andre kallar det ein naturleg prosess. Eg held ein knapp på at det er eit mirakel. Om ikkje dykkar mirakel, så er det vårt mirakel. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer så mye Jeg klarer ikke å tenke meg følelsen du får av å se noe slikt, men jeg er evig sjalu Lykke til i de kommende årene Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer! men angående ultralyden, fikk først høre at vi skulle få en gutt. På fredagen som var fikk vi ei jente (men var vist litt vanskelig å se hva det var hele tiden da) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hey! Da er vi to. Var selv på ultralyd med madammen i dag og det er helt rått. Vi fikk dessverre ikke greie på kjønnet da han/hun lå med ryggen til og var en skikkelig ramp allerede, men vi får ny time ganske snart. Gratulerer så masse. Det er en helt rå følelse. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) gratulerer:):) skal på ultralyd på torsdagen 16. august gud så jeg gleder meg Endret 13. august 2007 av dynaBel Lenke til kommentar
JV Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Grattis! Ja, ultralyd var snåle greier.. rar men veldig god følelse Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Takktakk:) Nå har poden byrje sparke hardt nok til at han far kan kjenne det på utsida. Eg har ikkje ord, dette er det mest fascinerande, utrulege, mest fantastiske eg har opplevd i mitt liv... Lenke til kommentar
JV Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Vet ikke helt om jeg skal anbefale deg dette eller ikke... jo.. gjør det. Om du etter hvert klarer å høre hjerteslagene til ungen så er du heldig! Det gjorde jeg og det var KONGE! Problemet er at unger kan snu på seg og legge seg på måter som gjør at du plutselig, etter å ha hørt på hjertet hver kveld i en uke, plutselig ikke hører noe! Det var skumle greier. Men såklart ikke noe feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå