Gå til innhold

Ein gut på veg.

Anbefalte innlegg

I dag har eg vore på sjukehuset og opplevd noko av det største eg kan tenke meg: Ei ultralydsundersøkjing i veke 20 av svangerskapet. Har sett bilete frå bror min og kona sine undersøkjingar, men aldri klart å sjå for meg kor mykje dei kan fortelja. Før no.

Der eg tidlegar kun har sett utydelege konturar i svart/kvit, fekk eg i dag sjå liv. At eg fekk sjå alt live på skjerm har nok forsterka inntrykket.

Men det synet: Mitt kjøt og blod, trygt i magen på mi kjære. Ein liten utvekst mellom beina på underet fortalde oss at det var snakk om ein gut. Tårene spratt, eg kjende meg meir i live enn nokongong, til trass for at me hadde venta ei jente. Eg var vitne til det nokon kallar eit mirakel, andre kallar det ein naturleg prosess.

Eg held ein knapp på at det er eit mirakel. Om ikkje dykkar mirakel, så er det vårt mirakel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om jeg skal anbefale deg dette eller ikke... jo.. gjør det.

Om du etter hvert klarer å høre hjerteslagene til ungen så er du heldig! Det gjorde jeg og det var KONGE! Problemet er at unger kan snu på seg og legge seg på måter som gjør at du plutselig, etter å ha hørt på hjertet hver kveld i en uke, plutselig ikke hører noe! Det var skumle greier. Men såklart ikke noe feil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...