Amored Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Skal ha 360 versjonen siden det vill komme eksklusivt content til det. Gleder meg 9144519[/snapback] Jeg gleder meg også! GTA IV og Naruto er de spillene jeg gleder meg mest til i år Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 weee gleder meg! håper det vill komme en demo snart Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Tviler på at vi får se en demo før selve spillet er kommet til butikkene. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) The LCPD is no pushover. A search radius appears: a zone that Liberty City cops will keep pursuing Niko while he has an active wanted level. The bigger the crime, the larger the radius. Once Niko loses the cops and exits the circle, his wanted level goes back to normal. The trouble is, officers radio other nearby cops if they spot you, all based on line of sight. That means Niko has to avoid cop icons on his radar. Stationary dots on the radar are cops on foot. Dots with swirls around them are cops in cars. Like a movie chase, it's a constant game of cat and mouse. Dette er jo helt identisk med det systemet i Scarface jo Endret 26. juli 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Games Radar har noen (for meg ihvertfall) nye bilder. Og 360 og PS3 versjonene er visst identiske: "They're identical games," Simon continued. "We're not hardware makers, and we're not like a pawn between these companies, we try not to be as much as we can. We make great games for people to enjoy on whichever system they want. "But I guess if you want the complete experience with the episodes, then yeah, you should buy the 360, I suppose," Simon said. Lenke til kommentar
JV Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Kan ikke gjøre stort annet enn å sikle her gitt gleder meg STORT! Har forhåndsbestillt det såklart Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Har forhåndsbestillt det såklart 9145046[/snapback] Special edition da eller? http://www.uncrate.com/men/entertainment/g...pecial-edition/ Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Har ikke fulgt med på GTA IV, men blir det coop i det? Synes spillet ser helt rått ut, men spiller ikke spill uten multiplayer. Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) gamespot preview 3 siders preview. (xbox 360) Endret 26. juli 2007 av lando calrissian Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Goldberg rants on about decay in society. "Floss! Get rid of the decay," he says. Niko pulls out his gun. "Whoa, whoa! Hold on a second there, friend. We're lawyers...we don't need guns. Guns don't kill people, video games do." Famous last words. Kva for ein advokat er dette basert på då mon tru?haha! Gledar meg gløgg ihjel til dette spelet! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Goldberg rants on about decay in society. "Floss! Get rid of the decay," he says. Niko pulls out his gun. "Whoa, whoa! Hold on a second there, friend. We're lawyers...we don't need guns. Guns don't kill people, video games do." Famous last words. Kva for ein advokat er dette basert på då mon tru?haha! Gledar meg gløgg ihjel til dette spelet! 9148046[/snapback] HAHA! Den la jeg ikke merke til. :!: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 haha leste det, gjett om den karen skal få smake et par kalde kuler fra meg Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Goldberg rants on about decay in society. "Floss! Get rid of the decay," he says. Niko pulls out his gun. "Whoa, whoa! Hold on a second there, friend. We're lawyers...we don't need guns. Guns don't kill people, video games do." Famous last words. Kva for ein advokat er dette basert på då mon tru?haha! Gledar meg gløgg ihjel til dette spelet! 9148046[/snapback] Hahahaha! Ser for meg en rabis infisert Thompson løpe berserk rundt på kontoret sitt når han får høre om dette Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Heheh det beste er at han har ingått forlik med take2, så han kan ikke gå til sak mot dem. Lenke til kommentar
JV Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Genialt. Makan til tufs. Fortjener litt "mobbing".. mar1u5: Nei, tror jeg klarer meg med den ordinære utgaven jeg Endret 27. juli 2007 av JV Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg har også forhåndsbestilt.. special edition Den baggen er noe av det kuleste, definitivt ny LAN-bag! Beste er at Niko bruker en slik bag når han skal ha med seg større våpen til fots. Men har butikkene åpnet for "skikkelig" forhåndsbestilling eller er det fortsatt et sjansespill når du forhåndsbestiller? Eneste grunnen til hvorfor jeg har fått forhåndsbestille (noe jeg gjorde i mai ) er pga. jeg kjenner fyrn som driver butikken, nå har jeg ikke snakka med ham på et par uker, men sist jeg sjekka så var det ikke åpnet for bestilling fra importøren. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 eg frykter dette spillet litt faktisk...hele min utdanning og resten av min karriere vil nok gå i dass den 19 oktober, ingen spill er like vanedannende som GTA.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hehe, enig med deg der KroSjefen Ingen kommer til og se meg før mitt liv i GTA er over. (bortsett fra de som kommer for å se mitt andre liv) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 eg frykter dette spillet litt faktisk...hele min utdanning og resten av min karriere vil nok gå i dass den 19 oktober, ingen spill er like vanedannende som GTA.. 9154474[/snapback] Tror dette vil skje med meg og, skal være jævla usosial dem ukene jeg skal spille GTA IV Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Personlig tror jeg at hele høsten kommer til å bli en usosial årstid. GTA kommer til å ta en god del av tiden også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå