Bruker-104685 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 http://gamepro.com/microsoft/xbox360/games...ws/124888.shtml Synes det var masse nytt der, carjackingsystem som er nytt og mer kan du lese i linken ovenfor Gleder meg til GTA IV kommer ut Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Gleder meg til GTA IV kommer ut 9142349[/snapback] Me too Endret 25. juli 2007 av mX Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Tror dette spillet blir bedre enn jeg forventet. Gleder meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Sry for pirkingen, men det er vell ikke bare 360 som får carjackingsystem ? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Sry for pirkingen, men det er vell ikke bare 360 som får carjackingsystem ? 9142438[/snapback] De lager jo ikke to forskjellige spill da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 synes det er bare ps3 gutta som klager hele tiden at "spillet ikke er i felles, siden det er til begge maskiner" hmmm. men enny whu... mye kult der.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) synes det er bare ps3 gutta som klager hele tiden at "spillet ikke er i felles, siden det er til begge maskiner" hmmm. men enny whu... mye kult der.. 9142741[/snapback] Men i svarte a? må jo få lov til og si noe som er fakta da, mye bedre og legge den i felles så folk kan se på det. Hva er galt med og legge den i felles da?! Elr er du så gjerrig på nyhetene? Endret 25. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fytte grisen så jeg har lyst på dette spillet nå!!! Jeg hater seriøst noe så sinnsykt å vente på spill skal komme ut. Jeg ville helst hatt det for 2 uker siden hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 nei for all del hiv og hoy... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fælt hvor folk er på kanten her, grumpy og irritert og bare en liten gnist kan skape det største helvette. Hvorfor ikke bare diskutere selve spillet, uavhengig av hvilken kategori det ligger i, og være fornøyd med det? Ikke rart det er krig på forumet. Anyway. Niko has a minor problem. Officer Francis McCreary's dug up a little dirt on him, and to keep the cop quiet, Niko's going to have to do him a favor: Er det bare meg eller høres det usannsynelig likt San Andreas? Bytt ut Francis med Tenpenny og Niko med Carl og det høres litt vel likt ut. Fint dog at de har jobba litt med hvordan man får oppdrag, og ikke minst våpen. Var hele tiden litt "småkjedelig" å ha tilgang til store arsenal av våpen mer eller mindre hele tiden. Fint at Rockstar eksperimenterer litt med formelen og gjør noe nytt etter noen spill som har fulgt samme formelen noen ganger. Because jacking a car requires a set amount of time to hot wire it started Ah, endelig har de komme til der Mafia var i sin tid, dog fremdeles ikke helt der. Men fint igjen at de tar litt rev i seilene og gjør noen forandringer. Kanskje kunne vært slik at du ikke bare kunne gå ut på gata og nappe en parkert bil men faktisk måtte dirke den opp. Flotters. The LCPD is no pushover. A search radius appears: a zone that Liberty City cops will keep pursuing Niko while he has an active wanted level. The bigger the crime, the larger the radius. Once Niko loses the cops and exits the circle, his wanted level goes back to normal. The trouble is, officers radio other nearby cops if they spot you, all based on line of sight. That means Niko has to avoid cop icons on his radar. Stationary dots on the radar are cops on foot. Dots with swirls around them are cops in cars. Like a movie chase, it's a constant game of cat and mouse. Ah, høres ut som politiet fungerer litt bedre nå enn før. Noen ganger skjedde de mest merksnodige ting med purken. Du kunne denge en dame helseløs rett fremfor en purk uten å få en stjerne, men sprang du inn i purken fikk du plutselig stjerne. Samt at du kunne være mitt ute på gata og i fult lys og plutselig var du 1 stjerne mindre. Rare saker. Får håpe det funker like godt som de sier, ser i alle fall slikt ut. In a hail of gunfire, surrounded, Niko falls in one of the most epic shootouts in Grand Theft Auto yet. And it's just the beginning. Og da var jeg ferdig med previewen og før jeg leste begynnelsen var jeg solgt. Det blir en X360 på meg i en snar fremtid, ingen tvil om det. Gleder meg virkelig til dette spillet kommer, tror det kan bli meget bra og et av årets store titler. Blir ikke forfært om det plukker med seg noen priser på slutten av året. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Virker som PS3 versionen kan bli noen uker forsinket LINK. Endret 25. juli 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Selve spillet blir vell ikke utsatt? Selvom spillet er litt etter så håper jeg ikke det ødelegger for releasen. Noe som egentlig ikke forundrer meg da det er snakk om PS3. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Må si kommentarene på siden var utrolig intelligente. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Må si kommentarene på siden var utrolig intelligente. 9143508[/snapback] enig. ble bare til drittkasting mellom sony-microsoft fanboys. når Niko skyter advokaten ut av vinduet håper jeg sterkt at det var "real-time" gjort med Rage-motoren, og ikke en cut-scene. hvis fysikkmotoren i GTAIV blir bedre enn den i Saints Row kan dette bli et knallspill. og det er utrolig kult at de har fått inn et coversystem Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Damn, dette høres utrolig bra ut! Håper det samme som deg vetle89, at hele den scenen var i real-time. Spesielt det med politimannen som ruller ned trappen etter å ha blitt skutt i foten. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Sry for pirkingen, men det er vell ikke bare 360 som får carjackingsystem ? 9142438[/snapback] Siden det bare gjaldt 360 versjonen på den på gamepro, men carjackingsystemet skal seff og være med i PS3 versjonen og De nyhetene gjelder og får PS3versjonen så kan jo bare moderator flytte denne til felles siden det gjelder like mye for 360 versjonen av spillet som så PS3 versjonen Men siden jeg la dem nyhetene inn på Microsoft delen av forumet var pga av previewen gjaldt bare til 360 versjonen Men det er bare opptil moderatorene og bestemme om denne skal bli i denne delen av forumet eller bli satt over til felles Endret 25. juli 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Euphoria og cover-system. Halleluja, jeg er solgt! Dette spillet kan ikke komme fort nok... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Kongelesning! Virkelig mange fete detaljer vi fikk vite nå. Gleder meg til å dytte folk ned fra frihetsgudinnen. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Sry for pirkingen, men det er vell ikke bare 360 som får carjackingsystem ? 9142438[/snapback] Hvor i all verden har du det fra? Eneste betydelige forskjellen mellom PS3 og 360 versjonene av spillet er at 360 får episodic content. Episodic content kommer etter spillet er ferdig, og det ferdige spillet blir så og si likt på begge platformer. Men det er bare opptil moderatorene og bestemme om denne skal bli i denne delen av forumet eller bli satt over til felles 9143862[/snapback] Eller kanskje den burde flyttes til Grand Theft Auto forumet. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Skal ha 360 versjonen siden det vill komme eksklusivt content til det. Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå