Gå til innhold

Preview av GTA IV!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

synes det er bare ps3 gutta som klager hele tiden at "spillet ikke er i felles, siden det er til begge maskiner" hmmm.

men enny whu... mye kult der..

Lenke til kommentar
synes det er bare ps3 gutta som klager hele tiden at "spillet ikke er i felles, siden det er til begge maskiner" hmmm.

men enny whu... mye kult der..

9142741[/snapback]

Men i svarte a? må jo få lov til og si noe som er fakta da, mye bedre og legge den i felles så folk kan se på det. Hva er galt med og legge den i felles da?!

Elr er du så gjerrig på nyhetene?

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Fælt hvor folk er på kanten her, grumpy og irritert og bare en liten gnist kan skape det største helvette. Hvorfor ikke bare diskutere selve spillet, uavhengig av hvilken kategori det ligger i, og være fornøyd med det? Ikke rart det er krig på forumet.

Anyway.

Niko has a minor problem. Officer Francis McCreary's dug up a little dirt on him, and to keep the cop quiet, Niko's going to have to do him a favor:

Er det bare meg eller høres det usannsynelig likt San Andreas? Bytt ut Francis med Tenpenny og Niko med Carl og det høres litt vel likt ut.

Fint dog at de har jobba litt med hvordan man får oppdrag, og ikke minst våpen. Var hele tiden litt "småkjedelig" å ha tilgang til store arsenal av våpen mer eller mindre hele tiden. Fint at Rockstar eksperimenterer litt med formelen og gjør noe nytt etter noen spill som har fulgt samme formelen noen ganger.

Because jacking a car requires a set amount of time to hot wire it started

Ah, endelig har de komme til der Mafia var i sin tid, dog fremdeles ikke helt der. Men fint igjen at de tar litt rev i seilene og gjør noen forandringer. Kanskje kunne vært slik at du ikke bare kunne gå ut på gata og nappe en parkert bil men faktisk måtte dirke den opp. Flotters.

The LCPD is no pushover. A search radius appears: a zone that Liberty City cops will keep pursuing Niko while he has an active wanted level. The bigger the crime, the larger the radius. Once Niko loses the cops and exits the circle, his wanted level goes back to normal. The trouble is, officers radio other nearby cops if they spot you, all based on line of sight. That means Niko has to avoid cop icons on his radar. Stationary dots on the radar are cops on foot. Dots with swirls around them are cops in cars. Like a movie chase, it's a constant game of cat and mouse.

Ah, høres ut som politiet fungerer litt bedre nå enn før. Noen ganger skjedde de mest merksnodige ting med purken. Du kunne denge en dame helseløs rett fremfor en purk uten å få en stjerne, men sprang du inn i purken fikk du plutselig stjerne. Samt at du kunne være mitt ute på gata og i fult lys og plutselig var du 1 stjerne mindre. Rare saker.

Får håpe det funker like godt som de sier, ser i alle fall slikt ut.

In a hail of gunfire, surrounded, Niko falls in one of the most epic shootouts in Grand Theft Auto yet. And it's just the beginning.

Og da var jeg ferdig med previewen og før jeg leste begynnelsen var jeg solgt. Det blir en X360 på meg i en snar fremtid, ingen tvil om det. Gleder meg virkelig til dette spillet kommer, tror det kan bli meget bra og et av årets store titler. Blir ikke forfært om det plukker med seg noen priser på slutten av året.

Lenke til kommentar
Må si kommentarene på siden var utrolig intelligente.  :hmm:

9143508[/snapback]

enig. ble bare til drittkasting mellom sony-microsoft fanboys.

når Niko skyter advokaten ut av vinduet håper jeg sterkt at det var "real-time" gjort med Rage-motoren, og ikke en cut-scene. hvis fysikkmotoren i GTAIV blir bedre enn den i Saints Row kan dette bli et knallspill.

og det er utrolig kult at de har fått inn et coversystem :)

Lenke til kommentar
Sry for pirkingen, men det er vell ikke bare 360 som får carjackingsystem ?

9142438[/snapback]

Siden det bare gjaldt 360 versjonen på den på gamepro, men carjackingsystemet skal seff og være med i PS3 versjonen og :)

De nyhetene gjelder og får PS3versjonen så kan jo bare moderator flytte denne til felles siden det gjelder like mye for 360 versjonen av spillet som så PS3 versjonen

Men siden jeg la dem nyhetene inn på Microsoft delen av forumet var pga av previewen gjaldt bare til 360 versjonen

Men det er bare opptil moderatorene og bestemme om denne skal bli i denne delen av forumet eller bli satt over til felles :thumbup:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Sry for pirkingen, men det er vell ikke bare 360 som får carjackingsystem ?

9142438[/snapback]

Hvor i all verden har du det fra? Eneste betydelige forskjellen mellom PS3 og 360 versjonene av spillet er at 360 får episodic content. Episodic content kommer etter spillet er ferdig, og det ferdige spillet blir så og si likt på begge platformer.

Men det er bare opptil moderatorene og bestemme om denne skal bli i denne delen av forumet eller bli satt over til felles :thumbup:

9143862[/snapback]

Eller kanskje den burde flyttes til Grand Theft Auto forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...