Bebeluv Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 In-Game XMB Overlay Coming In The Next Update It seems that Sony is always listening to us, and that their "we are listening to the consumers and we care for them" is a true sentence indeed, spoken by Ericl Lempel. Today, Sony Computer Entertainment Inc. confirmed that an In-Game XMB Overlay is coming in the Next Major Update (you all know what I'm getting at). Yes everyone, you heard it at PSU first. In-Game XMB Overlay will be in the next update, but we don't know to what extent. In a rather exhausting and relieving way, Ericl Lempel said, "Also, I noticed a lot of your comments were directly related to accessing XMB features in-game. We understand this is something you want and we are working on it. For the sake of keeping all the comments below on topic, please understand that we hear this request and are working toward a solution. When I have some more info to share on this, know that I will do so here on this blog." The response came shortly after a user named "DarkKing" Spammed about 255 topics all consisting of a repetition of the following from top to bottom: "WE WANT IN-GAME XMB AND CUSTOM SOUNDTRACKS SONY YOU SAID YOU CARED WE WANT IN-GAME XMB AND CUSTOM SOUNDTRACKS SONY YOU SAID YOU CARED WE WANT IN-GAME XMB AND CUSTOM SOUNDTRACKS SONY YOU SAID YOU CARED" (These have since been removed). Looks like Sony promised, and they have half-way delivered with Wallpapers. Coming next major update, PlayStation 3 owners will glee with happiness everyday when they can finally access their Foo Fighters / Children of Bodom albums in Motorstorm. I sure as heck know, I will. gode nyheter Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Oooh, goody! Bare jeg får lest meldinger er jeg fornøyd. Å spille musikk mens jeg spiller er egentlig ikke så forbaska viktig, jeg bruker det så godt som aldri på 360'n iallefall. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Gode nyheter dette ja, har savna og spille av min egen musikk på PS3 mens jeg spiller Motorstorm f.eks Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Bra. Det går sakte, men sikkert framover. Skal jeg være helt ærlig så synes jeg de gjerne kunne droppe et par FW versjoner og heller satse på å gjøre hver oppgradering litt mer innholdsrik. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Oooh, goody! Bare jeg får lest meldinger er jeg fornøyd. Å spille musikk mens jeg spiller er egentlig ikke så forbaska viktig, jeg bruker det så godt som aldri på 360'n iallefall. 9142278[/snapback] samma her, vill jo helst få med meg spillet og med musikk så ødelegger det litt av spillingen for min del Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 yeahj ! EAT it MALA EAT it Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 man har vel savna dette siden release. gode nyheter Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Gode nyheter dette ja, har savna og spille av min egen musikk på PS3 mens jeg spiller Motorstorm f.eks 9142292[/snapback] Hjelpe meg, noen av de MotorStorm-sangene er så dårlig at hjernen min prøver å krype ut øret mens jeg spiller... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Gode nyheter dette ja, har savna og spille av min egen musikk på PS3 mens jeg spiller Motorstorm f.eks 9142292[/snapback] Hjelpe meg, noen av de MotorStorm-sangene er så dårlig at hjernen min prøver å krype ut øret mens jeg spiller... 9142860[/snapback] Der er jeg enig, er dritlei det meste av sangene på Motorstorm noen er gode og noen er rett og slett dårlige. Så denne updaten vil forbedre utvalget av musikk ja, noe som jeg mener er veldig positivt Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Sikkert noen som synes de motorstorm låtene er helt sjef, men foruten Nirvana låta, gir mange av de meg lyst til å gå ut og sette fyr på en kirke eller kappe huet av et par lam. Litt vel røft for min del. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Customsoundtrack kunne jeg ikke brydd meg mindre om, men den ingame-xmb-saken gleder jeg meg stort til. Kunne også tenkt meg litt bedre profilsystem når man ser på kjente og ukjente. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) YES! dette er gode nyheter. Det eneste vi mangler nå er å kunne joine folk fra friendlista di i et online game fra XMB! EDIT: Skrivefeil Endret 25. juli 2007 av SpyHunterX Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 YES! dette er gode nyheter. Det eneste vi mangler nå er å kunne joine folk fra friendlista di i et online game fra XMB! EDIT: Skrivefeil 9144133[/snapback] Joa men det kommer i "home" så det må vi vente litt på. Det er jo klart dette er jo nytt for sony i forhold til microsoft, som har drevet mye med det. Men jeg vil tru sony kommer seg betydlig det neste halv året Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 yeahj ! EAT it MALA EAT it 9142373[/snapback] Med glede, etter imbaskuffelsen etter forrige update(takk til alle her som bidrog til XMB-implementering hypen) så er dette salige nyheter sendt fra over som ein notis bakpå steinplatene med de 10 bud. Halleluja!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå