Gå til innhold

Bestilt Ps3starterpack fra elkjøp?

PsyTrix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:D I am now the proud owner of a PS3! dro ut og kjøpte The Darkness også.. drit bra spill. men når jeg henta det fikk jeg ikke med Resistance siden dem ikke hadde fått inn noe enna.. men skulle sender senere. jeg tok bare bussen opp dit jeg Meldarion! hehe.. når du endelig får din ps3 og er klar for online så kan du add me to ya buddy list.. går under navnet PsyTrix.. så kan vi ta en match i resistance!! hehe! have a good weekend! :!: thanks to everyone for their support!

- du får det snart da heldigvis Meldarion.. men vis du får kommet deg til elkjøp så får du helt sikkert hente det med engang.. i feel your pain.. Not long buddy!

Endret av PsyTrix
Lenke til kommentar

Jeg fikk min PS3 forrige Lørdag, men det var restlevering på Resistance og Spiderman3... ringte dem nå i ettermiddag siden det stod levering 25.07.07 på pakkseddelen. Fikk bare til svar at jeg måtte bare vente. Ikke kunne jeg hente dem ut i min lokale butikk heller :(

Skuffet nå.. men skal vel ikke klage.. jeg har i det minste fått maskina!

Lenke til kommentar

Da syns jeg du skal ringe og klage .. ring direkte til kundesentret og si du har ett problem. err " du har ikke fått produktet du kjøpte for 2 uker siden" fortell pengene fra din konto er trukket og at du har ikke hørt noen ting fra de på mail eller telefon.

vær en dritt sekk og spørr "hva gjør dere for å hjelpe meg nå" hvis ho/han du prater med sier ho/han ikke vet .. spørr du hvorfor vet du ikke det.

vær ett rasshøl så skal du se du har den pakka på mandag

Lenke til kommentar

Gah, har bestilt selv men har ikke fått en drit =S skulle gjerne hatt den før helgen liksom.. jeg har fått ordrebekreftelse men ingen sporingsnummer, jeg ringe elkjøp angående det men hun sa jeg bare måtte vente og at jeg ville få sporingsnummer på en mail idag og jeg har ennå ikke fått noe. :cry:

Lenke til kommentar

må dere lære av hverandre her .. Du får den mailen når de får sendt .. når får de sendt? jo til mandag når de har tid.. jeg var igjennom detta på samme måte med Ps2 trur jeg ringte 6 ganger samme dagen før kjerringa endelig tok en annen telefon og fikk gjort det. folkens det hjelper bare mase og mase.. selv jobba i en Elkjøp butikk og få varer fra lagra Tar aldri ei uke .. men det er gjerne det som blir opplyst .. er fordi man ikke har snøring på hva som er på lager.

Lenke til kommentar
Jeg fikk min PS3 forrige Lørdag, men det var restlevering på Resistance og Spiderman3... ringte dem nå i ettermiddag siden det stod levering 25.07.07 på pakkseddelen. Fikk bare til svar at jeg måtte bare vente.

9154671[/snapback]

Jeg fikk et samme type svar i dag via Lefdal sin "ordretelefon", de var for tiden tom for noen av spillene på lager - men ville sende pakken på raskest mulig måte når de igjen var tilgjengelige. Spurte hva hun mente med raskest mulig måte - hun svarte med budbil hvis det var nødvendig. Sporing av pakken? Det kunne hun ikke svare på... :roll:

Får prøve å holde håpet oppe - men jeg tviler på at det blir noe PS3 denne helgen.

Dette har vært en uke med mye venting, Komplett" tapte" 25K+ på grunn av det samme :no: - Siba neste stopp?...

EG

Lenke til kommentar
Vurdere å hoppe på dette tilbudet, men lurer bare på en ting? Dersom jeg angrer på kjøpet, kan jeg da levere maskinen tilbake til min lokale elkjøp butikk, eller må den sendes inn??  :hmm:

9166220[/snapback]

Bare å levere til din lokale elkjøp, dette går uten trøbbel :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...