Gå til innhold

Bestilt Ps3starterpack fra elkjøp?

PsyTrix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes nesten det er merkelig.. som jeg kommenterte i en liknende tråd, så bestillte jeg PS3 på onsdag var det vel i forrige uke. Stod levering fra 20.07.07, så jeg tenkte at jeg kanskje fikk den ut i denne uken, men neida! Allerede på Lørdag (21.07.07) dumpet det henteseddel fra Elkjøp ned i postkassen... bare jeg som har vært griseheldig eller? Uansett, så håper jeg at dere alle får den snart!

Maskina er helt sjef :)

Lenke til kommentar

Da ble det ikke no ps3 på meg eller idag...! elkjøp suger.. skal sende dem mail og klage.. sendte dem 2 mail for noen dager siden og dem gadd ikke å svare.. hvis ikke dem sender det snart skal jeg bare avbestille..

Endret av PsyTrix
Lenke til kommentar
Da ble det ikke no ps3 på meg eller idag...! elkjøp suger.. skal sende dem mail og klage.. sendte dem 2 mail for noen dager siden og dem gadd ikke å svare.. hvis ikke dem sender det snart skal jeg bare avbestille..

9145462[/snapback]

Sende Mail til slike butikker er alltid håpløst :thumbdown: . de er nødt å ringes.

Lenke til kommentar
Ringer når jeg er tilbake fra jobb.

9145511[/snapback]

Fikk du ringt Meldarion? jeg tenkte jeg skal også gjør det men er ikke ferdig på jobb før 15.00 - får jeg ringt før det skal jeg si ifra

9146052[/snapback]

Ferdig 17:00

Lefdal/Elkjøp leverer vel såvidt jeg vet fra samme lager så det spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar

Jeg ringte til Elkjøp og sa HVOR ER MIN PS3! hu sa dem sender dem ut imorgen men jeg kan kom og hente min på elkjøp idag!! YEZZZZZ!! her er nummere til deg også M. - det er til dems internet lager: 67916815

du fikk ikke den nummere av meg ;)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Jeg ringte til Elkjøp og sa HVOR ER MIN PS3! hu sa dem sender dem ut imorgen men jeg kan kom og hente min på elkjøp idag!! YEZZZZZ!! her er nummere til deg også M. - det er til dems internet lager: 67916815

Lykke til!!

9146217[/snapback]

Graulerer, bli nok spilling resten av kvelden?!! :tease: ..men det er j*vla teit at du må ringe elkjøp før dem gjør noe..makan.. :hrm:

Lenke til kommentar

Lykke til!!

9146217[/snapback]

Graulerer, bli nok spilling resten av kvelden?!! :tease: ..men det er j*vla teit at du må ringe elkjøp før dem gjør noe..makan.. :hrm:

9146261[/snapback]

Tross alt elkjøp vi prater om ikke gamezone ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...