Gå til innhold

Hvordan gjøre Painters Nightmare?

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-yzDjfSSl

Er vel dobbeltkort..?

Aner ikke hvordan du gjør det, men jeg var borti noe lignende for lenge siden..

Husker dog ikke hvor.

Har du prøvd å søke?

Kan hjelpe det litt også.

Nå skal jeg ikke si at det hjelper, da.

Lenke til kommentar

Nøkkelordet er "Double lift"

Altså, han viser kongen, og legger kortet øverst i bunken. Deretter tar han to kort, og snur begge, slik at det ser ut som ett! Så snur han det tilbake(da vil kongen ligge øverst), så tar han det øverste kortet og legger vekk. Da vil det blanke kortet ligge øverst i bunken. Så henter han frem en ny konge, viser den og legger den øverst, så tar han begge de øverste og snur dem som om de var et(det blanke og kongen). osv.

Det som er mysteriet her, er hvordan han klarer å gjemme de to blanke kortene, jeg gjetter han har dem bak et par av kongene og "later" som det bare er et kort når han legger dem frem.

Endret av Ozwald
Lenke til kommentar

Denne ligner ganske mye, og den kan jeg forklare. Hurra.

Men på den du viste må han jo ha mer enn 4 kort, vil jeg tro...

edit: ser man ikke 5 kort 00.15 ut i filmen? Og det ser ut som om han har flere.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Enkelt. Han har en 2'er, en 10'er og 2 konger på hånden. Når han sier han putter kortet på bunnen så gjør han jo selvfølgelig ikke det.

Du ser best når han driver på med 10'eren. For eksempel når han drar ut en ny 10'er om og om igjen. Han holder hele tiden på den samme 10'eren mens han tar den inn og ut av bunken. Om du ikke ser nøye etter ser det ut som om det er en ny 10'er hver gang.

Bare se nøye gjennom, så ser du hva han gjør. Hint; tar ikke alltid kortet fra der han sier han gjør det.

Altså; taorien bak det er ikke stress, men å faktisk klare å gjøre det så bra som han er ganske så stress.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hvordan gjør man den? Noen som kan gi meg en step by step for dette? Sånn at tilogmed JEG skjønner det? please! Jeg vil gjerne lære dette!

Kim

Trikset heter EGENTLIG "Jumping Gemini" og har forskjellige versjoner...

Navnet er vel oxo i forskjellig versjoner...

Jeg har sett en film om den som er mye enklere og med forklaring (på engelsk).

Men husker ikke linken!!

Endret av Rikko93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...