fredde Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Har en thermaltake (blue orb) vifte til mitt gf2 skjermkort. Kjøler bra men bråker mer :-) Går på 4600 omdr. og 12 volt. Hvordan går jeg frem for å få ned omdr. på vifta ? Kan jeg bytte fra 12 til 7 V ? vil det funke ? Er helt grønn på dette så jeg trenger litt hjelp... :oops: Lenke til kommentar
starfigther Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 hva med å bruke noe så enkelt som en liten motstand. har du en grei forhandler får du den gratis. eller kjøpe den en Zalman spenningsregulator til 39 på microplex Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Eller du kan ta en kniv og skjære av en av drevkontaktene. Så kobler du den røde ledningen til den ene ledningen på vifta, og den svarte på den andre. Da får du 5V. For å få 7V kobler du den gule til den ene enden og den røde til den andre. Lenke til kommentar
chimera Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Gratis Alternativ: I stedet for gul(+12VDC) og svart(jord) kan du koble gul(som pluss) og rød(som minus) og du vil få +7VDC Lenke til kommentar
fredde Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Se det ja...Tenker vi tester både 5 og 7 Volt jeg. Thanks folks !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå