Gå til innhold

Hvilken TV koser din Wii seg med? :)

Zelkin

Anbefalte innlegg

Har en strålende 32" Elfunk LCD-HDTV, og bruker så klart Wii på komponent. Var fra før vant med Xbox 360 i all sin glans i ordentlig HD, så var litt skeptisk til hvordan bildet skulle bli med Wii. Men det ble faktisk veldig bra, skarpt og tydelig så jeg er storfornøyd! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde den først koblet opp til en 32" Tatung LCD med komponent kabel. Men den henger med helling nedover, så det ble ikke helt ideelt iforhold til wii. Nå er den i stuen på en Panasonic 32" CRT en av de siste som kom. Der er den koblet til med medfølgende kabel.

Merket enorm kvalitetsforskjell. Ble mye dårligere på crt tv'en, så det spesielt på Bowling spillet. Den andre raden med piler ble utydelig på crt. På lcd var de veldig tydelig og fin. mulig det har mest med komponentkabelen å gjøre.

Lenke til kommentar
Merket enorm kvalitetsforskjell. Ble mye dårligere på crt tv'en, så det spesielt på Bowling spillet. Den andre raden med piler ble utydelig på crt. På lcd var de veldig tydelig og fin. mulig det har mest med komponentkabelen å gjøre.

9203917[/snapback]

Når du bruker de medfølgende kompositt kablene blir det jallapenos bilde indeed :!:

Lenke til kommentar

Hei.

Vurderer og kjøpe wii jeg :D ,men vill vite på forhånd hvordan bilde sån cirka blir på en 50" med komponent kabel :hmm: .

Da bilde på ps2en min med koponent kabel blir kornete og bilde ligger mer til venstre enn høyre som forårsaker en sort stripe på den ene siden av tvskjermen av en eller annen grunn :dontgetit: .

Så håper noen kan svare på om bilde blir bedre på wii,da det blir avgjørende for meg om jeg skaffer meg en eller ikke.

Lenke til kommentar
Wii'en min er partner med en Sony KDL 40W2000, selv om det har blitt veldig lite kos de siste månedene.

9176525[/snapback]

Samme her. Noen tips for instillinger på TVen for å få dette til å se best mulig ut? Bruker komponentkabler, men det ser jo ikke allverden ut uansett. Forøvrig noe man driter i når man vifter som værst med kontrollen men kjekt å få det beste ut av oppsettet uansett!

Endret av benjamin84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...