Snikpellik Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har en strålende 32" Elfunk LCD-HDTV, og bruker så klart Wii på komponent. Var fra før vant med Xbox 360 i all sin glans i ordentlig HD, så var litt skeptisk til hvordan bildet skulle bli med Wii. Men det ble faktisk veldig bra, skarpt og tydelig så jeg er storfornøyd! Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Wii'en må bli venn med Loewe Xelos 37" enten den vil eller ikke, for det er den eneste TV'en den har å velge. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Wii'en min er partner med en Sony KDL 40W2000, selv om det har blitt veldig lite kos de siste månedene. Lenke til kommentar
hernar Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hadde den først koblet opp til en 32" Tatung LCD med komponent kabel. Men den henger med helling nedover, så det ble ikke helt ideelt iforhold til wii. Nå er den i stuen på en Panasonic 32" CRT en av de siste som kom. Der er den koblet til med medfølgende kabel. Merket enorm kvalitetsforskjell. Ble mye dårligere på crt tv'en, så det spesielt på Bowling spillet. Den andre raden med piler ble utydelig på crt. På lcd var de veldig tydelig og fin. mulig det har mest med komponentkabelen å gjøre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er ikke dette en tråd som teller? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 32" Philips LCD med Pixel Plus 3HD, desverre så leverer Wii ræva grafikk og ikke i HD så det kunne like greit vært en gammel råtten CRT tv. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Den må nok kose seg med min Toshiba 26" HDTV som jeg har stående foran senga. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Merket enorm kvalitetsforskjell. Ble mye dårligere på crt tv'en, så det spesielt på Bowling spillet. Den andre raden med piler ble utydelig på crt. På lcd var de veldig tydelig og fin. mulig det har mest med komponentkabelen å gjøre. 9203917[/snapback] Når du bruker de medfølgende kompositt kablene blir det jallapenos bilde indeed :!: Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Min Wii har skiftet eier, fra en Philips 28 crt til Panapv70 med Komponent Trives som bare det! Jeg syns Wii har god nok grafikk. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei. Vurderer og kjøpe wii jeg ,men vill vite på forhånd hvordan bilde sån cirka blir på en 50" med komponent kabel . Da bilde på ps2en min med koponent kabel blir kornete og bilde ligger mer til venstre enn høyre som forårsaker en sort stripe på den ene siden av tvskjermen av en eller annen grunn . Så håper noen kan svare på om bilde blir bedre på wii,da det blir avgjørende for meg om jeg skaffer meg en eller ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Om du ser på forige side ser du ka eg har og si om den saken Syns ikkje Wii ser noe godt ut hos meg over komponent på min 50" i hvertfall. Endret 4. august 2007 av Mala Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Min er i følge med en Tatung 32". Det ser ut som om de to går i lag helt greit, med unntak av N64 spillene ... Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Wii'en min er partner med en Sony KDL 40W2000, selv om det har blitt veldig lite kos de siste månedene. 9176525[/snapback] Samme her. Noen tips for instillinger på TVen for å få dette til å se best mulig ut? Bruker komponentkabler, men det ser jo ikke allverden ut uansett. Forøvrig noe man driter i når man vifter som værst med kontrollen men kjekt å få det beste ut av oppsettet uansett! Endret 9. august 2007 av benjamin84 Lenke til kommentar
zyph Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Min Wii skal snart kose seg med en ekte Wii-TV, nemlig en Samsung LE-32R86WD. LCD-en ble bestilt i går kveld fra Siba (8995 kr, røvekjøp!), og bør være i hus mot slutten av uka. Herlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå