Gå til innhold

Fler like skjermer, med samme bilde

Ekipeni

Anbefalte innlegg

Noen som har noen råd om hvordan jeg kan koble til fler skjermer på samme pc?

Nytt skjermkort eller noe sånt er uaktuelt, og skjermene skal vise samme bilde... finnes det noe y-ledd eller noe slikt i noe norske nettbutikker? har lett men finner ikke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kalles for 'video splitter'. Finnes mange typer. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=102970

9143072[/snapback]

Slik jeg forstår det gjør den videosplitteren det slik at det blir forskjellig bilde på de to skjermene, at du liksom da får èn stor skjerm... Jeg vil bare kjøre samme bilde på fler skjermer, skal vel da mest sansynlig ikke trenge en så avansert boks, bare noe som splitter kabelen?

Lenke til kommentar

Ser at den 'anmeldelsen' ser noe forvirrende ut. Følg produsentlinken så ser du at den dupliserer en inngang til to utganger.

Det er helt andre typer enheter som gir forskjellig bilde til hver skjerm.

Slik jeg forsto det så har du ikke to utganger på ditt skjermkort?

Lenke til kommentar
Ser at den 'anmeldelsen' ser noe forvirrende ut. Følg produsentlinken så ser du at den dupliserer en inngang til to utganger.

Det er helt andre typer enheter som gir forskjellig bilde til hver skjerm.

Slik jeg forsto det så har du ikke to utganger på ditt skjermkort?

9150369[/snapback]

Det er rett, er bare en utgang fra pc...

Tingen er egentlig at oppsettet er til en bar, med 2pc'er som kunder skal bruke, en storkjerm, og en laptop, har lyst å kunne bruke laptopen til å sende film/bilde/musikkvideo på alle tre skjermene fra laptopen i baren...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...