DementedAlbino Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Netopp solgt min printer å skal investere i en ny men litt usikker på hvilken. Har sett på noen modeller fra cannon som jeg synes virker interesange. Hva vil dere anbefale av skrivere og hvorfor. Ikke over 2500 i pris. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 En ting til. HAr lest om en skriver som "klipper" av seg selv. Så en slipper å klippe til bildene etter de er skreve ut, husker ikke hva denne heter så om noen vet hva jeg mener hadde det hvert fint. PS! Jeg prøvde å redigere den forige meldingen for å legge dette inn. Bare en opplysning så dere "politi" her inne ikke skal kjefte :wink: Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Heisann, kjøp Canon skriver - hvilken canon skriver du velger til rundt 2000,- spiller faktisk nesten ingen rolle. De er MEGET bra alle sammen. Canon er for tiden i en klasse for seg:) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Tror jeg velger enn cannon i550 eller s750. Noen som har noen av disse og kan si noe om de? Gjennkjenner de papir type automatisk osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå