Jonhei Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Heisann! Tenkte jeg kunne starte en tråd hvor folk kommer med forslag til nye sanger de synes er bra. Musikk som da er for de yngre... Hvem er først ut? Endret 25. juli 2007 av Jonhei Lenke til kommentar
Badering Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det finnes vel egentlig ikke spesifikk musikk for en spesifikk aldersgruppe etter min mening. Her handler det mer om smak, så alder er relativt urelevant når noen skal forsøke å anbefale musikk. Lenke til kommentar
Jonhei Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Det finnes vel egentlig ikke spesifikk musikk for en spesifikk aldersgruppe etter min mening. Her handler det mer om smak, så alder er relativt urelevant når noen skal forsøke å anbefale musikk. 9141668[/snapback] Ja, er egentlig enig i det du sier. Meningen var å begrense det slik at det gjelder for den yngre garde... Gjorde den litt mer generell, selv om den til en viss grad er avgrenset ennå Endret 25. juli 2007 av Jonhei Lenke til kommentar
Badering Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Vel, forsatt relativt umulig å anbefale noe. Dette handler som sagt om smak, og ikke alder. Kanskje gi oss en sjanger? Lenke til kommentar
Jonhei Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Vel, forsatt relativt umulig å anbefale noe. Dette handler som sagt om smak, og ikke alder. Kanskje gi oss en sjanger? 9141747[/snapback] Hmm... Hip Hop, Pop, Rock for eksempel. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Rimelig umulig og ubegrenset å anbefale noe her. Det passer like gjerne inn i Musikkafeen eller anbefalingstråden, så spør der i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg