tigern30 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Har lyst å få litt mer sprut ut av motoren, samtidig få litt mer lyd av eksos/motor. Har også lyst på litt mer lyd fra dump-ventilen. Ønsker innspill og erfaringer fra andre audieiere. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 TSRacing forhandler chip til bilen din. Kjent for å gjøre en bra jobb med chipping av biler! Lenke til kommentar
-aleks- Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) For lyd så bør du montere konfilter og dumpventil, blir bra lyd da Endret 25. juli 2007 av Aleksand3r Lenke til kommentar
tigern30 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 For lyd så bør du montere konfilter og dumpventil, blir bra lyd da 9142456[/snapback] Har du gjort det? eller har du hørt det fra andre? ev. hvor kjøpte du dette? Lenke til kommentar
-aleks- Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg fikk mye ekstra lyd av mitt konfilter og jeg har ikke turbo, med turbo så blir det bare rå'ere lyd! Og dumpventil har jeg ikke men har hørt biler med det, kommer sånn "ptsjj" lyd når man slipper lyden. Vet ikke helt hvor du får kjøpt det, men det er bare å søke. Kjøp K&n eller green konfilter, De er de beste. Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg fikk mye ekstra lyd av mitt konfilter og jeg har ikke turbo, med turbo så blir det bare rå'ere lyd! Og dumpventil har jeg ikke men har hørt biler med det, kommer sånn "ptsjj" lyd når man slipper lyden. Vet ikke helt hvor du får kjøpt det, men det er bare å søke. Kjøp K&n eller green konfilter, De er de beste. 9147961[/snapback] Dumpventil er å ambefale på det aller minste!! Bedre å montere resirk Lenke til kommentar
tigern30 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg fikk mye ekstra lyd av mitt konfilter og jeg har ikke turbo, med turbo så blir det bare rå'ere lyd! Og dumpventil har jeg ikke men har hørt biler med det, kommer sånn "ptsjj" lyd når man slipper lyden. Vet ikke helt hvor du får kjøpt det, men det er bare å søke. Kjøp K&n eller green konfilter, De er de beste. 9147961[/snapback] Dumpventil er å ambefale på det aller minste!! Bedre å montere resirk 9148281[/snapback] Har også hørt at resirkulering-ventil er det rette til denne type motor. Eller får du problemmer med luftmengdemåleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå