ksvens1 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kan man ikke legge inn navn el nummer fra telefon boka om man skal sende melding? Hva gjør man da? Må man taste inn telefonnummeret selv? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kan man ikke legge inn navn el nummer fra telefon boka om man skal sende melding? Hva gjør man da? Må man taste inn telefonnummeret selv? 9492056[/snapback] Jo, selvfølgeig kan man gjøre det. Men det tar ekstratid ifh. til hva jeg er vant med. Blir mye trykking og herjing med telefonen. Lenke til kommentar
Fagernes Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Har 4GB kort i min, funker som bare det Endret 26. oktober 2007 av Fagernes Lenke til kommentar
leshizzle Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Dette er litt off-topic, men denne tråden ser ut som det beste stedet å spørre. Jeg ønsker å resette en U700 tilbake til de opprinnelige fabrikkinnstillingene. Problemet er at master reset koden er endret og ukjent. Finnes det noen andre måter å resette den på? Lenke til kommentar
caco Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Leser at dere ikke får brukt mp3 filer til sms lyd. Må bare bruke det som er standard?? Hva med innspillinger en selv gjør på diktafon, kan disse brukes som sms lyd? Ved ringetone går det altså å bruke mp3 fil? <{POST_SNAPBACK}> Du får lagt inn midi-filer som smstone. Du får brukt mp3 som ringetone. Har ikke forsøkt diktafon. Eg klarer ikkje finne ut hvordan eg skal få mp3-filer til en ringetone. Har lagt inn noen mp3-filer på mobilen, men de har ikkje samme "Valg" mulighetene som de andre ringetone-filene. For eks. "Bruk som -> Ringetone for taleanrop". Så det hadde vært veldig fint om noen kunne hjelpt meg her. Endret 10. januar 2008 av caco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå