Heilage Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hei. Bestemte meg i dag for å fyre opp R:TW, og installerte det. Patchet til 1.3, men jeg får ikke spilt. Jeg går inn i spillet, men når jeg prøver å gå inn i et spill, går den bare tilbake til hovedmenyen. Noen som har noen råd? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hvorfor patchet du bare til 1.3? Nyeste patch er, om du ikke har utvidelsespakken Barabrian Invasion, 1.5. Her finner du den. Prøver du forresten å spille på en save du begynte på før 1.3? Dette funker desverre ikke, patchene er ikke bakoverkompatible. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Jeg var ikke klar over at den var patchet til 1.5, tusen takk for filen! Jeg prøvde forøvrig også å spille på et gammelt savegame, men spillet burde ikke låse seg helt fordet. Får prøve å lage et nytt spill etter patchen. EDIT: Har oppgradert, men det funker allikevel ikke. Får prøve å reinstallere spillet. Endret 25. juli 2007 av Heilage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå