RamGuy Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg hadde Battlefield 2 for et år tilbake, også mistet jeg både CD og key. Så nå har jeg bestilt "Battlefield 2 Complete Collection", ettersom at Battlefield 2142 ikke var så utrolig artig. Men det generelle irriterende problemet jeg har, når jeg spiller Battlefield 2 Online, eller Battlefield 2142 for den sakens skyld, er at det virker som samtlige er noen "battlefield geeks". Stort sett hele tiden blir jeg skutt, uten at jeg i det hele tatt aner hvem som har skutt meg, nesten så jeg ikke aner at jeg ble skutt engang. Etter en match, så har jeg kanskje drept toppen 10stk på en god runde, mens jeg har død over 40ganger osv. Føler at jeg er langt dårligere enn samtlige andre jeg spiller med. Og det er ikke akkurat veldig morsomt i lengden. Finnes det ingen servere, eller noe lignende hvor det er litt lettere motstand? Servere hvor jeg faktisk kan være nokså gjennomsnittlig med de andre, og ikke følge meg som en komplett amatør og idiot. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Alle offentlige servere, det er tommelregelen . Men uansett så er holdningen din feil, du burde spille mot folk mye bedre enn deg, og finne ut hva som gjør dem så gode. Endret 25. juli 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hadde det sånn i starten og, men etterkvert som du venner deg til bf2 og online spillinga blir du ikkje den dårligste lenger . Spel på servera med maks 24 stk. om du spela på 64stk. servera so blir en alltid lett drept uansett kor go en e, av granata og tull. Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Huff, jeg hadde samme problemet med BF2. Tok kanskje 10 timer spilling før jeg ble sånn noen lunde god nok. Men du legger deg vel ned når du skal skyte noen? Det tok litt tid før jeg skjønte det, og det gjorde meg enda dårligere Har jeg en god runde nå har jeg 40 kills og 20 deaths Jeg foretrekker forresten 32 servere, 64 er helt ute av styr, bare granater og dritt. Endret 25. juli 2007 av Hylians Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Har 870 timer BF2 online, kills streak på 83... Til trådstarter: Du er grunnen til at jeg og mange andre dropper BF2. Vi hater rett og slett folk som ikke kan fly chopper eller være en noenlunde god andrepilot. Vil du bli god, spill singleplayer på HARD først - så øver du i chopper og fly på en local server. IKKE gjør det på public servers, det ødelegger rett og slett gamen til andre som ville spille proft. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Har 870 timer BF2 online, kills streak på 83... Til trådstarter: Du er grunnen til at jeg og mange andre dropper BF2. Vi hater rett og slett folk som ikke kan fly chopper eller være en noenlunde god andrepilot. Vil du bli god, spill singleplayer på HARD først - så øver du i chopper og fly på en local server. IKKE gjør det på public servers, det ødelegger rett og slett gamen til andre som ville spille proft. 9143739[/snapback] Det er vell en annen grunn til å stappa oss amatører på egne servere Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Har 870 timer BF2 online, kills streak på 83... Til trådstarter: Du er grunnen til at jeg og mange andre dropper BF2. Vi hater rett og slett folk som ikke kan fly chopper eller være en noenlunde god andrepilot. Vil du bli god, spill singleplayer på HARD først - så øver du i chopper og fly på en local server. IKKE gjør det på public servers, det ødelegger rett og slett gamen til andre som ville spille proft. 9143739[/snapback] Helt enig med deg; det finnes ikke noe værre enn bla. sitte på enn newb i heli... Men det er jo også en grunn til at man har klaner Huff, jeg hadde samme problemet med BF2. Tok kanskje 10 timer spilling før jeg ble sånn noen lunde god nok. Men du legger deg vel ned når du skal skyte noen? Det tok litt tid før jeg skjønte det, og det gjorde meg enda dårligere Har jeg en god runde nå har jeg 40 kills og 20 deaths Jeg foretrekker forresten 32 servere, 64 er helt ute av styr, bare granater og dritt. 9142111[/snapback] hmmm... la meg gjette. Du spiller sånn ca hele tiden på 64 map Strike at Karkand, IO? Har du prøvd f.eks Wake, eller Dalian plant på 64? Da er det ikke bare kaos hele tiden. Har jeg en god runde på Dalian plant, 64 map, kan jeg få 50 kills og 0 deaths (single-heli) Til trådstarter: Spill på single-player og local server for å få basic skills før du begynner public Endret 25. juli 2007 av Craigmick Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Har 870 timer BF2 online, kills streak på 83... Til trådstarter: Du er grunnen til at jeg og mange andre dropper BF2. Vi hater rett og slett folk som ikke kan fly chopper eller være en noenlunde god andrepilot. Vil du bli god, spill singleplayer på HARD først - så øver du i chopper og fly på en local server. IKKE gjør det på public servers, det ødelegger rett og slett gamen til andre som ville spille proft. 9143739[/snapback] Hva i helvette, BF2 er ingen jævla sport, det er et SPILL! Såklart de som ikke er så gode som deg må få spille online!(regner med at public servers er som tv2 osv?) Endret 26. juli 2007 av Hylians Lenke til kommentar
Varen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Folk som vil spille profft kan jo bare gå rundtomkring og eie noobs. Jeg har spilt svært mye bf2, men jeg skjønner ikke hvorfor man skulle ekskludere nybegynnere bare fordi de ikke kan alt. Sånn som jeg ser det så er public servers for alle, mens erfarne kan holde seg på private servere hvis de absolutt skal skal spille mot andre erfarne spillere. Ellers blir det bare dumt Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Eg spela omtrent kun på serverar der folk det nesten ikkje er nybegynnerar. men eg spela som oftast inf. på karkand med maks 16 stk. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Det er ikke snakk om at du er nødt til å være overlegen i fly eller helikopter før du forsøker det online, poenget er at fly og helikopter er av såpass stor betydning strategisk og er ikke tilgjengelig i store numre, derfor er det en fordel at fly og helikopter blir brukt der det trengs, f.eks. når infanteri trues av helikopter, fly eller tanks, istedet for at det går rett i bakken fem sekunder etter start. Jeg var selv såpass lur at jeg øvde meg på å fly først, for å bli god nok til at flyet gjorde nytte for seg. Du vil gjerne at et fly skal bombe istykker en tank som kommer kjørende alene mot et flagg du nettopp har tatt istedet for at det samme flyet skal bombe fiendens spawn kun for sitt eget beste, eller hva? (Det er en evighet siden jeg spilte BF2 sist p.g.a. at det krasjer etter noen få sekunder, men regner med at spillet ikke har blitt stort annerledes.) Endret 27. juli 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har 870 timer BF2 online, kills streak på 83... Til trådstarter: Du er grunnen til at jeg og mange andre dropper BF2. Vi hater rett og slett folk som ikke kan fly chopper eller være en noenlunde god andrepilot. Vil du bli god, spill singleplayer på HARD først - så øver du i chopper og fly på en local server. IKKE gjør det på public servers, det ødelegger rett og slett gamen til andre som ville spille proft. 9143739[/snapback] Slutt å få alle engasjerte Battlefield- spillere til å virke som totalt idioter! Ja såklart irriterer man seg over slike ting, men du må da faen meg skjønne at public er og blir PUBLIC. Er det samme som å klage når du er på pub'en om at ikke alle drikker like mye øl som deg. Det er heller ingen som spiller public for å spille "profft". Jeg husker ikke deg fra "gaming karrieren" min, så jeg vet ikke om du er en klan-spiller, men jeg kan se på det du skriver at du bruker alt for mye tid på å springe rundt på åpne servere og klage på de som ikke er like "gode" som deg. Det profesjonelle spillere virkelig hater, er de som utgir seg for å være profesjonelle, men egentlig er en sau i en saueflokk som tror de er så mye bedre enn alle andre. Til trådstarter: De norske TV2 serverene, og de aller fleste utenlanske EA Games - serverene er å anbefale for å unngå de bedre spillerene, selv om det stadig vekk er folk der også å hamstrer poeng. Velg mindre kart, med helst maks 20 personer for best mulig oversikt i slagmarken, men det er en smakssak Lykke til, og ikke bry deg om småunger som har fått litt for lite friskluft. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hva hadde militæret vært uten fotsoldater? Jeg ser på alle statsene til de "proffe" folkene at de har brukt MYE helikopter og fly. Faktisk er det der mesteparten av killsene og poengene kommer ifra. Selv spiller jeg for å spille med kompiser i squads osv. Det hender jeg tar meg en avstikker til Tv2 - Infantry only for å slippe spawnkillingen med apc og tanks. Også en annen ting: For å være god i bf2 er ikke alltid å få mest kills, det handler mye om å støtte laget ditt i tykt og tynnt. Alt fra reviving til ammo givning gir laget en god mulighet til å vinne den runden. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ta bs wet game elns, du kommer til å owne totalt. Den er ikke så vanskelig å drepe på eller å rede folk på Det er uten biler and stuff asså! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ta bs wet game elns, du kommer til å owne totalt. Den er ikke så vanskelig å drepe på eller å rede folk på Det er uten biler and stuff asså! 9203780[/snapback] Care to translate? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dette er ikkje ein tråd der vi skal diskutere kven som er "proffe" og kven som ikkje er det. Nokre innlegg rundt dette er fjerna. Målet med tråden er å hjelpe trådstartar, og andre som kan vere i same posisjon, ikkje å fremme sine eigne interesser. Så det er fint om dykk konsentrerer dykk om å svare på emnet frå no av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå