Svennien Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Hei, systemet mitt er ganske ustabilt for tida, og jeg har grunn til å tro at dette har noe med skjermkortet mitt å gjøre. Dataen klikker (fryst bilde og "hakk-i-plata"), restarter osv... får feilmeldinger om at det er noe med driverne, men har instalert disse og lasta ned di nye. Noen som har noe som kan komme til hjelp plz? feilmelding nede Takk for evt. svar l_.bmp Endret 25. juli 2007 av Svennien Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 når jeg instalerer enn ny driver, må jeg avinstalere den gamle da? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 når jeg instalerer enn ny driver, må jeg avinstalere den gamle da? 9141327[/snapback] Ja, det må du. Mange har klaget på Catalyst 7.7 hvis det er de du har installert. Anbefaler deg å eventuelt prøve 7.6 Du kan bruke Driver Cleaner for å fjerne driverene fullstendig. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Med nyere Catalyst drivere så kan du velge å kun oppgradere, så det blir feil som [GDI]Raptor sier forsåvidt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå