Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere bestemmer, skal jeg ta kontakt?

Gjest tits or gtfo

Anbefalte innlegg

Gjest tits or gtfo

Skal jeg sende en melding til hu dama jeg ikke kjenner så godt, men alikevel er litt småforelska i.

Eller burde jeg ringe? Vet ikke om jeg tørs det.

Egentlig er jeg for gammal til å være livredd for å ta kontakt, men den gang ei.

Spør egentlig bare om råd så jeg har noen å skylde på om alt går galt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Send mld. Ikke ring.

9141470[/snapback]

Har jeg føkka opp alt nå? Siden jeg faktisk ringte? :p

9141478[/snapback]

Jeg freaker litt ut når gutter som ikke jeg har noe spess kontakt ringer. Da bør du i hvert fall ha noe veldig interessant å spørre om.

Men sender du mld, kan du gjøre det så enkelt at du spør hva hun driver med. Svarer hun ikke, så ta hintet.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Faen så vanskelig alt skal være da. Vurderer å heller drikke med dritings å finne meg noen randoms på byen. Man må jo faen meg være full for å kunne ta kontakt med folk her i landet.

Tror jeg gir opp, for en liten stund iallefall.

Lenke til kommentar
ja send en meld. svarer ho ikke da er det vel bare å ta hintet

9142164[/snapback]

Jeg sendte meld til ei og fikk aldri svar. Så jeg tenkte dte var et hint, men hun kom neste gang vi møttes og beklaget at hun ikke hadde svart, fordi kontantkortet ar tomt, så jeg fikk en klem :cool:

9142179[/snapback]

Jenter med kontaktkort, roten til mye hjertesmerte... Skaff dere abbonement jenter!

Har du ikke msn hennes da? Er lett å spørre om å finne på noe for tiden, siden "alle" er bortreist og resten kjeder seg.

Lenke til kommentar
ja send en meld. svarer ho ikke da er det vel bare å ta hintet

9142164[/snapback]

Jeg sendte meld til ei og fikk aldri svar. Så jeg tenkte dte var et hint, men hun kom neste gang vi møttes og beklaget at hun ikke hadde svart, fordi kontantkortet ar tomt, så jeg fikk en klem :cool:

9142179[/snapback]

Jenter med kontaktkort, roten til mye hjertesmerte... Skaff dere abbonement jenter!

9142384[/snapback]

Få foreldre som tar den sjangsen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...