Ståle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 filen heter index.html, index.htm eller index.php sant? Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Det er de filene som ligger i htdocs mappa som er på localhost! Og ståle vis det hadde vært index.htm(l)/php så hadde jo siden kommet opp. Endret 26. juli 2007 av dannyboy_1992_ Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Og ståle vis det hadde vært index.htm(l)/php så hadde jo siden kommet opp. Kun hvis de er definert i DirectoryIndex i httpd.conf fila. Er ikke sikkert at f.eks index.php er satt der som standard. Dette er en grei liste å ha der, da skulle det dekke ganske mange varriasjoner DirectoryIndex index.html index.html.var index.shtml index.cgi index.php index.phtml index.php3 index.htm home.html welcome.html Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg har xampp selv da, på meg kommer det opp. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Om jeg tryker på index.php kommer siden opp der jeg ser hvordan det blir se ende ut, men det er liksom hele scriptet på sida så jeg ser scriptet og allt om derre skjønner:P Å er ikke sikkert på hvordan jeg lager index.htm/l for har aldri trengt det så om jeg kunne få litt hjelp med det hadde det vært flott Endret 26. juli 2007 av SniKaZ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Du har lagret filen som index.php sant? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Du har lagret filen som index.php sant? 9149294[/snapback] Ja lagret den som index.php for jeg bare endrer på ett script som allt er ferdig så det var index.php der ikke index.html Edit: Noen som kan hjelpe meg med å lage index.htm/l om det er det som er feil at jeg ikke har noe index.htm/l bare index.php Endret 26. juli 2007 av SniKaZ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er ikke det som er feil. Det han mener er enten index.htm eller index.html Men du far altsa opp PHPkoden nar du gar inn pa index.php? Da er det vel noe gale med PHP. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Det er ikke det som er feil. Det han mener er enten index.htm eller index.html Men du far altsa opp PHPkoden nar du gar inn pa index.php? Da er det vel noe gale med PHP. 9149334[/snapback] Da er scriptet mitt helt fucked up fordi når jeg går på F.eks kriminalitet så er det liksom hele lista om hva som kan skje om jeg ikke greier det OSV Må vell lage noe anna da siden dette ikke funker så bra Edit: Får ikke bare PHP kodene jeg får allt i ei klynge, spillet å PHP kodene om hverandre... Jeg har den menyen til venstre den funker fint men det er funksjonene som er hellt rare Endret 26. juli 2007 av SniKaZ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Avinstallerte du det du allerede hadde installert for du installere XAMPP? lag en ny fil, kall den php.php phpinfo(); Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Avinstallerte du det du allerede hadde installert for du installere XAMPP? lag en ny fil, kall den php.php phpinfo(); 9149381[/snapback] Ok da avinstalerer jeg php og apache Edit: Skal jeg legge den php.php i htdocs mappa i XAMPP og åpne den og se om det funker Og skal jeg bare skrive phpinfo(); eller skal jeg skrive noe inni()?? Endret 26. juli 2007 av SniKaZ Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) hvis php filer blir vist som rene tekst filer, du ser kildekoden, så sjekk AddType application/x-httpd-php oppsette i httpd.conf fila, bør se ca slik ut AddType application/x-httpd-php .php .phps .php3 .phtml .html .htm .shtml .fds Endret 26. juli 2007 av crowly Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 bare skrive phpinfo(); bcus I said so hvis du lurer pa hva phpinfo() gjor, sjekk her http://php.net/phpinfo Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Takk for alle svarene Jeg drar på ferie i mårgå så blir ikke så mye online da Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Gjetter jeg, lager han et hijackscript til nordicmafia.. Den lagrer bruker/passord slik at han kan se det, og logger brukeren inn som normalt på den ekte nordicmafia siden... Seen it before Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 <?php phpinfo(); ?> ...må det vel være... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 argh!! Hva faen feilte meg igar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå