mamama Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Noen som kan snakke baklengs her? Jeg kan! Hvor lenge har du/dere kunne snakket baklengs? Hvor mye kan dere snakke? Hvilke språk, hvis flere? Jeg har snakket det siden 5. klasse cirka (er 19) eller det var i hvert fall da jeg ble oppmerksom på det. Jeg kan ta setninger som ikke er så lange, ordene i rett rekkefølge men baklengs. Kan litt engelsk. Flere? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hva mener du med å snakke baklengs? baklengs snakke å med du mener Hva? sgnelkab ekkans å dem ud renem avH? avH renem ud dem å ekkans sgnelkab? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Mener du å snakke som han Yoda? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Hvis en person ber deg si denne setningen baklengs: JEG ER EN STOR HUND MED BIL. Kan du da si dette: GEJ RE NE ROTS DNUH DEM LIB? Kan du ta ta dette på sparket uten å tenke så lenge og uten å skrive ned setningen? Endret 25. juli 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hvis en person ber deg si denne setningen baklengs: JEG ER EN STOR HUND MED BIL. Kan du da si dette: GEJ RE NE ROTS DNUH DEM LIB? Kan du ta ta dette på sparket uten å tenke så lenge og uten å skrive ned setningen? 9141219[/snapback] Nei det kunne jeg ikke:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå